۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۳۲۵۸۷
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر نقطه آغازی بر تشکیل تمدن نوین اسلامی است.
به گزارش پایداری ملی، سردار سلامی صبح شنبه در آیین تکریم ومعارفه فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه به فضل الهی شاهد برگزاری جشن های پیروزی انقلاب هستیم افزود: در طول دهه فجر چهره ایران و اسلام در جهان تغییر کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه مورخان واقعیت های تلخ دوران قبل از انقلاب را کمتر بروز می دهند ادامه داد:فقر، گرسنگی و عقب ماندگی حاصل استعمارگری های روباه سیاه(انگلیس) بود.

سردار سلامی با اشاره به اینکه با آمدن انقلاب اسلامی خورشید طلوع کرد خاطرنشان کرد: انقلاب را می توان محشری برای ملت ایران به حساب آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه  استقلال، آزادی، کرامت، پیشرفت، امنیت و عزت محصول انقلاب بزرگ می باشند اضافه کرد: قبل از انقلاب ملت ایران ذلیل بود و سختی می کشید، چپاول ثروت های ملی نماد دوران قبل از انقلاب  بود

سردار سلامی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از رقابت های بزرگ و فشارهای بین المللی است اظهارداشت: هم اکنون ملت ایران سختی می کشد اما خود تصمیم می گیرد، ما امروز با کشورهای جهان در علم و فناوری قابل رقابت می باشیم، امروز پدافندهای ما جزو بهترین های دنیا می باشد که بدون همکاری با هیچ دولتی ساخته شده اند.

وی با بیان اینکه تولید ۹۸ درصد های داروهای موزد نیاز، ساخت پالایشگاه های بزرگ و... در کنار مبارزه و ایستادگی مردم بدست آمده اند افزود:دشمن در پی آن است تا با عملیات روانی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را به دست فراموشی بسپاراند.

سردار سلامی با بیان اینکه دولت انقلاب اسلامی ایران شکوه دشمنان را در هم شکسته است، دشمن می خواهد ایران نماد و الگوی موفقیت ملل اسلامی نباشد گفت: به فضل الهی و با هدایت های امام در جنگ هشت ساله شکست بزرگی بر دشمنان وارد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشور ایران به سفینه امن برای تمامی کشورهای اسلام تبدیل شده و تکیه گاه موفقیت سایر ملل اسلامی است افزود: نجات لبنان، سوریه، عراق و ایستادگی یمن به نظام جمهوری اسلامی ایران وابسته است.

وی با بیان اینکه اندیشه های رهبر معظم انقلاب نقشه های دشمنان را نابود می کند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در قلب آتش گلستانی از امنیت و آرامش و پیشرفت تشکیل داده است.

سردار سلامی افزود: دشمنان ما مایوس و گرفتار به عملی هستند و راهی برای عملی کردن خواسته هایشان ندارند اما راه ملت ایران برای فتح قله های موفقیت باز است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در جامعه مشکلاتی وجود دارد اما این مشکلات در سایر کشورها بسیار بزرگتر است افزود: فقر و محرومیت به عنوان یک دشمن برای ما است، همانند دشمن با فقر و محرومیت مبارزه خواهیم کرد و در مسیر پیشرفت کاملا با اراده هستیم.

در پایان این مراسم سردار خرم تودیع و سردار شهسواری به عنوان فرمانده جدید سپاه شهدای آذربایجان غربی معرفی شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر