۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۳۲۴۳۵
در راستای اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل :
طی حکمی از سوی سید شهاب الدین چاوشی، سردار حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بعنوان عضو شورای پدافند غیرعامل استان و رییس کارگروه تخصصی سازماندهی و مشارکت مردمی شورا منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، بموجب این ابلاغ و به استناد دستورالعمل اجرایی پدافند غیرعامل در استان ها ، جنابعالی را به عنوان عضو شورای پدافند غیرعامل استان و رئیس کارگروه تخصصی سازماندهی و مشارکت مردمی شورا منصوب می نمایم.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و همكاري و هماهنگي ديگر اعضاي شورا و كارگروه ، ضمن اتخاذ تـدابير ﻻزم برابر سياست ها و دستورالعملهاي ابلاغي، زمينـه فرهنـگ سـازي و نهادينـه نمـودن پدافنـد غيرعامـل در برنامه ريزي ، طرح ها و پروژه هاي ملي و اسـتاني را فـراهم نمـوده و بـا تـداوم و تقويـت فعاليـت هـاي صورت گرفته در راستاي كاهش آسيب پذيري زيرساخت ها و مراكز حسـاس و مهـم اسـتان در مقابلـه بـا تهديدات داخلي و خارجي بمنظور حفظ سرمايه هاي ملي و استاني كوشا باشيد. 

همچنين ضروري است نسبت به طراحي و سازماندهي تخصصي بسيج و نيروهاي مردمي بمنظـور مشـاركت حـداكثري آنـان در مـديريت بحران ناشي از جنگ و تهديدهاي دشمنان ، برگزاري آموزش هاي عمومي و تخصصي پدافند غيرعامل بـراي مردم وتيم هاي سازماندهي شده و برنامه ريزي چگونگي اداره امور مردم و مشـاركت در توزيـع خـدمات و امكانات مورد نياز در شرايط اضطراري و تهديد اقدام و گزارش مسـتمر اقـدامات كـارگروه را بـه دبيرخانـه شوراي پدافند غير عامل استان ارسال کرد.

از خداوند منّان سلامتی و توفیق روزافزونتان را در خدمتگزاری به جامعه اسلامی تحت توجهات حضرت 
بقیة ا... الاعظم(عج) و در سایه رهبریهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در راستای سیاستها و برنامه های ریاست محترم جمهوری و دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر