۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۳۲۳۳۳
مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر ستاد اربعین حسینی (ع) در جلسه هماهنگی با مسئولین ستاد عتبات عالیات استان از اولین گردهمایی مسئولین روحانیون ستاد عتبات عالیات استانهای سراسر کشور به میزبانی و محوریت ستاد اربعین در شهرستان خمین (محل بیت حضرت امام خمینی(ره) )خبر داد.
رامین قناتی
مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر ستاد اربعین حسینی (ع) در روز سه شنبه مورخ 96/11/3 در جلسه هماهنگی با مسئولین ستاد عتبات عالیات استان از اولین گردهمایی  مسئولین روحانیون ستاد عتبات عالیات استانهای سراسر کشور به میزبانی و محوریت ستاد اربعین در شهرستان خمین (محل بیت حضرت امام خمینی(ره) )خبر داد.

اولین گردهمایی مسئولین روحانیون ستاد عتبات عالیات استانهای سراسر کشور به میزبانی خمین

عسگری در این جلسه با اشاره به نقش روحانیت در آیین های مذهبی و ارتقا فرهنگ دینی مردم و لزوم آموزه های مذهبی برای زائرین مراسم با شکوه پیاده روی اربعین حسینی (ع) برگزاری این گردهمایی را ضروری دانسته و از حاضرین در جلسه خواست تا برنامه ریزی لازم را در برگزاری هرچه بهتر این همایش انجام داده و همت خود را در این راستا به کار بندند.

وی شهر خمین ،زادگاه امام راحل و هزار شهید سرافراز دفاع مقدس را برای این همایش پیشنهاد داد که مورد موافقت اعضا حاضر در جلسه واقع شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر