۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۳۲۳۱۱
با حضور دبیر هسته سایبری انجمن علمی پدافند غیرعامل استانداری همدان، کارگاه آموزشی پدافند سایبری با محوریت بازی های رایانه ای برای دانش آموزان مدرسه نمونه دولتی شهید خزاعی شهرستان اسدآباد برگزار گردید.
جعفرپور در ابتدا به معرفی پدافند غیرعامل، اهداف و حوزه های عملکردی هشت گانه ی آن پرداخت و افزود: یکی از حوزه های پدافند سایبری است که با توجه به گستردگی استفاده آن در حوزه های مختلف اداری و حضور در بطن زندگی خانواده ها و میزان تأثیرگزاری در عرصه های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.

تشریح پدافند سایبری در کارگاه آموزشی شهرستان اسدآباد

دبیر هسته سایبری انجمن علمی پدافند غیرعامل با اشاره به فرصت های موجود در این فضا برای کسب و کار و اشتغال نوجوانان و جوانان در این حوزه خاطرنشان کرد: در صورت علاقه مندی می توانید با انتخاب مسیر تحصیلی خود به سمت رشته کامپیوتر و حوزه IT، هدف شغلی خود را در آینده به عنوان فردی تأثیرگزار و فرهنگ ساز با کسب درآمد بسیار خوب در تولید بازی های رایانه ای دنبال کنید.

جعفرپور در ادامه به تشریح برخی از بازی های رایانه ای مورد استفاده نوجوانان و دانش آموزان پرداخت و برخی از تهدیدات موجود در این بازی ها را برشمرد و تصریح کرد: در برخی از این بازی های نمادهای شیطان پرستی و فراماسونری، توهین و خدشه دار کردن اعتقادات ملی و مذهبی، ترویج مسائل غیراخلاقی، نشر خرافات و جادوگری، تشویق به خشونت و پرخاشگری و تهدیدات متعدد دیگری به صورت روشن و بعضاً کاملاً پنهان و ظرافتی خاص گنجانده شده که دقت نظر شما را در انتخاب بازی می طلبد.

مهندس علیرضا جعفرپور دبیر هسته سایبری انجمن علمی پدافند غیرعامل در پایان توصیه هایی در خصوص  مدت زمان استفاده از بازی های رایانه ای، محتوای بازی ها، نوع بازی، توجه به شرایط سنی و موارد متعدد دیگری برای انتخاب یکی بازی مناسب اشاره کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر