۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۳۲۲۹۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان با بیان اینکه سطح‌بندی مراکز ثقل استان در راستای اهداف پدافند غیرعامل است، گفت: اقدامات پدافند غیرعامل در مراکز حیاتی استان قوت می‌گیرد.

به گزارش پایداری ملی، ایرج کارخایی ظهر دوشنبه در جلسه توجیهی دستورالعمل سطح‌بندی مراکز ثقل استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه این سطح‌بندی در راستای اهداف پدافند غیرعامل است، ابراز داشت: مدیران باید بر اساس ارجحیت، اماکن و زیرساخت‌ها را با توجه به درجه اهمیت آن‌ها اولویت‌گذاری و سطح‌بندی کنند تا اقدامات پدافند غیرعامل در مراکز حیاتی و حساس استان انجام شود.

وی بابیان اینکه رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل از اولویت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها برای صیانت از زیرساخت‌ها و سرمایه‌های ملی در برابر تهدیدهای مختلف دشمن است، افزود: این امر ایجاب می‌کند مراکز ثقل براساس درجه اهمیت آن‌ها سطح‌بندی و اولیت بندی شوند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان بابیان اینکه برای سطح‌بندی مراکز ثقل استان نیازمند کمی سازی معیارها و شاخصه‌های کیفی هستیم، ابراز داشت: این موضوع با توجه به دستورالعمل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار کمیته پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرائی قرار خواهد گرفت.

کارخایی در ادامه تصریح کرد: براساس قانون ارجحیت انجام فعالیت‌ها بر اساس اولویت در نظام برنامه‌ریزی باعث کسب موفقیت‌های بیشتر می‌شود.

وی افزود: با توجه به تهدیدات مختلف، محدودیت منابع و تخصیص اعتبار و محدودیت زمانی انجام اقدامات پدافند غیرعامل به ترتیب در مراکز حیاتی، حساس و مهم و قابل حفاظت انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر