۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۲۲۶۷
مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی در جلسه ی تقدیر از دست اندرکاران اربعین حسینی شهرستان خمین که در روز یکشنبه هفته جاری در فرمانداری این شهرستان، با حضور ساداتی فرماندار خمین و سایر نیروهای خدومِ خمینی برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات نیروهای اعزامی از زادگاه امام(ره) به خصوص پاکبانان این شهرستان، از هم افزایی، همدلی، برنامه ریزی و تلاش مضاعف در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در سال آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل و دبیر ستاد اربعین حسینی(ع) استان مرکزی در جلسه ی تقدیر از دست اندرکاران اربعین حسینی شهرستان خمین که در روز یکشنبه هفته جاری در فرمانداری این شهرستان، با حضور ساداتی فرماندار خمین و سایر نیروهای خدومِ خمینی برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات نیروهای اعزامی از زادگاه امام(ره) به خصوص پاکبانان این شهرستان، از هم افزایی، همدلی، برنامه ریزی و تلاش مضاعف در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در سال آتی خبر داد.


عسگری در ابتدای این جلسه، ایمان و اعتقاد مردمانِ دیارِ امام روح الله(ره) را در طول انقلاب اسلامی ستودنی دانست و با اشاره به عظمت مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین، این حرکت را آیینی مذهبی-سیاسی دانست که موجبِ فخر جهان شیعه بوده که بایستی در تسهیل آن کوشید. وی افزود: مردمانِ شهر امام و هزار شهید سرافراز در ایام اربعین، آماده خدمت رسانی به زائرین عتبات عالیات شدند و به ارائه ی خدمات در مرز مهران و کربلای معلی پرداختند؛ عسگری ضمن قدردانی از همه ی اعضای ستاد اربعین شهرستان خمین اعم از مدیران و مسئولین گرانقدر از زحمات نیروهای پاکبان شهرستان خمین که به عنوان معین در مرز مهران به خدمت رسانی به زوار پرداختند نیز تقدیر نمود.

برگزاری جلسه تقدیر از عوامل ستاد اربعین شهرستان خمین

ساداتی فرماندار خمین در این جلسه عنوان داشت: خمین در راستای خدمات پیاده روی اربعین امسال اقدام به برپایی دو موکب بیت الزهرا(س) و ساقی عطشان کربلا برای پذیرایی از زائران امام حسین(ع) نمود و بیش از 120 خادم و 11 پاکبان به ارائه ی خدمات به زوار پرداختند. وی خدمات اعضای ستاد اربعین شهرستان خمین را شایسته ی تقدیر دانست.

عسگری ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های  همه خادمین در این مسیر  پر از عشق و ایمان و  ارج‌گذاری از  اهتمام اعضای ستاد اربعین مراتب تقدیر و امتنان از همکاری‌های موثر و کارآمد خدام و نیروهای اعزامی شهرستان خمین را اعلام نمود و در پایان از دست اندرکاران تجلیل به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر