۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۳۲۲۶۴
لرستان؛
دوره آموزشی پدافند غیرعامل در محل سالن جلسات اداره کل هواشناسی با تدریس دکتر سیف مدیرکل پدافند غیرعامل برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره آشنایی کارکنان اداره کل هواشناسی با مبانی پدافند غیرعامل در حوزه های پدافند زیستی و سایبری بود.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، دوره آموزشی پدافند غیرعامل در محل سالن جلسات اداره کل هواشناسی با تدریس دکتر سیف مدیرکل پدافند غیرعامل برگزار شد. هدف از برگزاری این دوره آشنایی کارکنان اداره کل هواشناسی با مبانی پدافند غیرعامل در حوزه های پدافند زیستی و سایبری بود.

برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل در اداره کل هواشناسی استان

سیف با بیان اینکه با توجه به پیشرفت های روزافزون تکنولوژی و صنعت نوع تهدیدات نیز با گذر زمان در حال تغییر هستند از این رو نقش پدافند غیرعامل در مقابله با این تهدیدات بسیار حائز اهمیت می باشد. در ادامه سیف اظهار داشتند که تهدیدات سایبری جزء تهدیدات مخرب به شمار می رود که در این راستا آموزش های عمومی اقشار مختلف مردم خصوصاً برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان بخش های دولتی یکی از راه های بالا بردن سطح آگاهی و به دنبال آن ایجاد امنیت بیشتر در جامعه می باشد.

برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل در اداره کل هواشناسی استان

ایشان در ادامه از جمله وظایف پدافند غیرعامل را شناسایی تهدیدات دشمن علیه کشور و تدوین راه کارهایی برای جایگزینی زیر ساخت هایی که ممکن است دچار آسیب جدی شوند دانستند، از این رو سطح بندی بندی های پدافند غیرعامل و تکمیل جداول ماتریسی سطح بندی ابلاغی به دستگاه های اجرایی را امری ضروری دانستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر