۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۳۲۲۳۶
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هیرمند گفت: واکسیناسیون پیشگیری از شیوع بیماری هاری ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با اهداف برنامه های پدافند زیستی دارد، که سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی؛ محمد علی رخشانی زاده گفت: در اجرای سیاست های پدافند غیرعامل و با توجه به اینکه اغلب طرح های عملیاتی اداره دامپزشکی شهرستان هیرمند در بخش پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماری های دامی و مشترک بوده در همین راستای برنامه های پدافند غیرعامل در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی از اجرای موفق این برنامه خبر داد و افزود: واکسیناسیون پیشگیری از شیوع بیماری هاری ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با اهداف برنامه های پدافند زیستی دارد،  که سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هیرمند ادامه داد: در این طرح واکسیناسیون از ابتدای سال باتوجه به گزارشات بیماری واجرای دقیق برنامه واکسیناسیون خانه به خانه برای سگ های صاحب دار و گله و برگزاری کلاس های آموزشی برای مدارس و مساجد از الویت های اداره دامپزشکی هیرمند بوده است .

رخشانی زاده گفت: دامداران می توانند با مراجعه به مراکز درمانی دام از سلامت دام خود اطمینان حاصل و از بیماری های مشترک بین دام و انسان پیشگیری کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر