۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۳۲۲۲۹
بنیاد شهید استان همدان برای مجموعه کارمندان این سازمان، کارگاه آموزشی پدافند سایبری با محوریت آسیب های اجتماعی با دعوت از سروان نقوی کارشناس پلیس فتا استان، برگزار گرد.
بنیاد شهید استان  همدان برای مجموعه کارمندان این سازمان، کارگاه آموزشی پدافند سایبری با محوریت آسیب های اجتماعی با دعوت از سروان نقوی کارشناس پلیس فتا استان، برگزار گرد.

در ابتدای این جلسه مهندس صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان ضمن ابراز خرسندی از ورود بنیاد شهید به مباحث پدافندی بر لزوم تداوم چنین جلساتی در این مجموعه و دیگر نهادها تأکید کرد.

آسیب های شبکه های اجتماعی در استان در چه وضعیتی است؟

صوفی در ادامه با بیان اینکه پدافند غیرعامل ضرورتی انکارناپذیر در تداوم حیات بشری است، افزود: استان همدان از حوزه های عملکردی پدافندی در حوزه سایبری و زیستی و همچنین کالبدی و اقتصادی دارای اهمیت ویژه ای است که در این میان پدافند سایبری با توجه به جایگاه و سطح تأثیرگزاری گسترده ای که دارد، مورد تأکید بیشتری است، از همین رو پدافند غیرعامل با تشکیل هسته سایبری خود و ایجاد مجموعه ای توانمند از مربیان این حوزه در دستگاه های مختلف قصد دارد تا با تشریح و تبیین مسائل مبتلابه جامعه همه ی اقشار استان را در برابر تهدیدات واکسینه و با فرصت ها آشنا نماید.

در ادامه این جلسه جناب سروان نقوی، کارشناس پلیس فتا به برخی از تهدیدات شبکه های اجتماعی در سطح استان اشاره کرد و افزود: اینگونه نیست که این تهدیدات متوجه عده ای خاص باشد، بلکه با توجه به شکایات وصولی ما در این مسائل ما شاهد حضور تمامی اقشار با مشاغل و تحصیلات مختلف و در تمامی سنین هستیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر