۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۲۱۸۵
پنجمین کارگروه سایبری پدافند غیر عامل استان به ریاست قیاسی معاون هماهنگی امور اقتصادی ، توسعه منابع و رئیس کارگروه سایبری در تشکیل گردید .
 پنجمین کارگروه سایبری پدافند غیر عامل استان به ریاست قیاسی معاون هماهنگی امور اقتصادی ، توسعه منابع  و رئیس کارگروه سایبری در  تشکیل گردید .

تشکیل پنجمین کارگروه سایبری پدافند غیر عامل استان همدان

 در این جلسه ابتدا در مورد موضوع هماهنگی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ، سمینارهای استانی ،تولید و انتشار محتوا در راستای دانش عمومی و امنیت مجازی بحث شد و از اعضای کارگروه خواسته شد تا پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دهند .

قیاسی معاون هماهنگی امور اقتصادی ، توسعه منابع و رئیس کارگروه سایبری در مورد اهمیت و جایگاه فضای مجازی و حوزه سایبر مطالبی را بیان داشتند و بر لزوم آموزش ، اطلاع  رسانی و فرهنگ سازی در این زمینه تاکید داشتند .

 صوفی مدیر کل پدافند غیر عامل در این جلسه گفتند در زمینه سایبری آموزش لازم وجود ندارد . باید آموزش ها بصورت هماهنگ و برنامه ریزی شده باشد و نتایج آنها رصد شود. آموزش ها باید در سطوح مختلف مدیران ،کارکنان و آحاد مردم باشد و از ظرفیت همه دستگاهها اعم از صدا و سیما ، آموزش و پرورش ،  پلیس فتا ، دانشگاه ها و ....  استفاده شود که در این راستا هسته علمی آموزش سایبری  تشکیل شده بمنظور اینکه آموزش و محتوای آنها یکپارچه و هماهنگ باشد تا اثر گذاری بیشتری داشته  باشد . 

همچنین در این جلسه در مورد هزینه کرد دستگاه های اجرایی در حوزه سایبری در قالب بودجه یک درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای  و تعمیر و تجهیز و راهکارهای ارتقاء امنیت اطلاعات دستگاه ها  تبادل نظر شد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر