۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۳۲۱۳۹
خدادادی:
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد با زیر فشار گذاشتن ایران، ما را مجبور به عقب‌نشینی از افزایش توان موشکی کند، گفت: ترامپ در این زمینه هم ناکام خواهد ماند و ما با انگیزه دفاع از میهن، قدرت نظامی کشور را افزایش می‌دهیم.
به گزارش پایداری ملی، «سلمان خدادادی» نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شکست گرو تروریستی داعش که توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و همچنین آل سعود به‌منظور اسلام‌هراسی و تجزیه کشورهای اسلامی تشکیل شده بود، اظهار داشت: حامیان تروریسم گمان نمی‌کردند که عمر این گروه تکفیری در عراق و سوریه به زودی پایان یابد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با دشمنان اسلام به تکلیف شرعی خود عمل کرد و با حضور به موقع در منطقه، توانست نقش تاثیرگذاری در نابودی داعش در عراق و سوریه داشته باشد.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه توان موشکی ایران برای کشورهای اسلامی باعث دلگرمی و موجب وحشت دشمنان شده است، افزود: آمریکایی‌ها برای رسیدن به مقاصد خود از هیچ اقدامی واهمه‌ ندارند، حتی جان انسان‌های بی‌گناه برایشان بی‌اهمیت است. آن‌ها توان موشکی کشور ما را خطر بزرگی برای خود می‌دانند، در صورتی‌ که هدف ایران از ارتقای توان نظامی تهدیدی برای هیچ کشوری نیست و صرفا جنبه بازدارندگی دارد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ مخالف صد در صدی برجام نیست اما تلاش می‌کند تغییراتی در این قرارداد ایجاد کند، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد با زیر فشار گذاشتن و متحمل کردن انواع تحریم‌ها علیه ایران، ما را مجبور به عقب‌نشینی از افزایش توان موشکی کند، اما ترامپ در این زمینه هم ناکام خواهد ماند و ما با انگیزه دفاع از میهن، قدرت نظامی کشور را بالا می‌بریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر