۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۳۲۱۲۵
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی مطرح کرد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی درجلسه زرندیه هوشیاری را از وظایف ذاتی پدافند غیرعامل دانست.
به گزارش پایداری ملی، مجید عسگری مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی در جلسه ستاد پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شهرستان زرندیه با تاکید بر حرکت همکاران به سمت تحقیق و تولید محتوا، هوشیاری را عنصری دانست که از وظایف ذاتی پدافند غیرعامل است و در قالب رصد تهدیدات و اتخاذ تمهیدات به منصه‌ی ظهور گذاشته خواهد شد.

عسگری افزود: پدافند غیرعامل به منظور نیل به منویات رهبرمعظم انقلاب و تحقق اهداف سند چشم انداز توسعه همه جانبه کشور در جهت گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی، آموزشی و پژوهشی پدافند غیرعامل، توسعه کمی و کیفی نیرو‌های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در کلیه زمینه‌های مرتبط با پدافند غیرعامل کشور تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با آنفلوآنزای پرندگان که مورد‌های مشکوکی از آن را در منطقه زرندیه شناسائی کردیم به میدان آمده و از شیوع و گسترش این موضوع در منطقه جلو گیری کرده و در شهرستان‌های اطراف هم کنترل کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی ادامه داد: اعضای ستاد مدیریت بحران همه شهرستان‌ها هم در همه حال باید آمادگی خود را در جهت مقابله با حوادث داشته باشند تا با آمادگی بیشتری به سمت مقابله با تهدیدات در حوزه‌های گوناگون پدافند غیر عامل برویم.

کنترل به روز آنفولانزای پرندگان در سطح شهرستان زرندیه، نظارت بیشتر اداره صنعت معدن با همکاری اتاق اصناف، آگاهسازی دهیاران وبخشداران در جهت کنترل بیشتر، ارائه آموزش لازم از طرف اداره دامپزشکی به دهیاران و مرغداری‌های منطقه و برگزاری مانور مدیریت بحران شهرستان زرندیه در راستای امکان سنجی تجهیزات در راستای مقابله با حوادث‌های غیر مترقبه از اهم مصوبات جلسه این ستاد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر