۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۲۰۹۸
قائم مقام وزیر کشور پیشنهاد کرد : بین پدافند غیرعامل و ستاد مدیریت بحران استان تهران یک هماهنگی و ایجاد قرارگاه مشترک تشکیل شود.
به گزارش پایداری ملی، سیدحسین هاشمی، در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران پیشنهاد داد: بین پدافند غیرعامل و ستاد مدیریت بحران استان تهران یک هماهنگی و قرارگاه مشترک نیاز است تا ستاد مدیریت بحران در جریان اقداماتی که در حوزه پدافند غیرعامل استان به ریاست استاندار تهران انجام شده قرار بگیرد.

وی گفت: ۱۱۰ هکتار نیز در نزدیکی فرودگاه می تواند به عنوان فضایی برای انبار نیازهای مدیریت بحران در سطح ملی و استان تهران در جنوب تهران استفاده شود.

قائم مقام وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش به امکان برقراری سرمایه گذاری مشترک با کشور ژاپن در ساخت مکان هایی برای اقامت پس از وقوع زلزله به جای کانکس اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که در گذشته از ستاد مدیریت بحران تهران داشتیم مشخص شد امکانات ستاد پاسخگوی ۵۰۰ هزار نفر جمعیت است و برای جمعیت تهران کافی نیست و با توجه به بلند مرتبه سازی ها و کوچه های باریک در تهران لازم است مرکزی برای تامین نیازهای استان پس از زلزله در فضایی وسیع تر در نظر گرفته شود که امکانات آن در حال فراهم شدن است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر