۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۲۰۲۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:
سمنان-مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از برگزاری رزمایش ملی سایبری به میزبانی سمنان خبر داد و گفت: سمنان به عنوان استان معین برای پایتخت در حوزه سایبری نقش مهم ایفا می کند.
به گزارش پایداری ملی، ایرج کارخائی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه رزمایش سایبری استان سمنان (پایلوت کشوری) به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه این استان با توجه به ظرفیت های کلان در حوزه فناوری و داشتن زیر ساخت های لازم در این زمینه می تواند به عنوان پایلوت کشور در رزمایش بزرگ سایبری عملکرد مطلوبی داشته باشد، بیان کرد: برگزاری رزمایش سایبری برای استان یک ضرورت است.  

وی با بیان اینکه سمنان به عنوان استان معین برای پایتخت می تواند در حوزه سایبری نقش مهمی را ایفا کند، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری مطلوب رزمایش سایبری دراستان این مهم می طلبد تا در این راستا دستگاه های اجرایی تعامل و همراهی بیشتری داشته باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با بیان اینکه فعالیت ها در حوزه پدافند با در نظر گرفتن نگاه فرصت محور و تهدید محور به انجام می رسد، ابراز داشت: امروز نباید به فضای سایبری به عنوان عامل تهدید کننده برای کشور نگاه کنیم بلکه می تواند این مهم فرصتی برای پیشرفت و توسعه استان محسوب شود.

کارخائی بابیان اینکه مراقب از فضای مجازی یک ضرورت انکار ناپذیر محسوب می شود، تصریح کرد: امنیت به عنوان پیش نیاز توسعه مطرح است لذا اقدامات پدافند غیرعامل در این راستا می تواند به امنیت کشور کمک شایانی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر