۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۳۲۰۱۲
پژمان‌فر
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برخی از مشکلات فعلی کشور مربوط به ضعف در حوزه مدیریت است، گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی فعلی عمل به اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش پایداری ملی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی فعلی عمل به اقتصاد مقاومتی است، گفت: دولت هنوز تصمیمی در ارتباط با موضوع اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود ندارد و همان مسیر گذشته را با شدت ادامه می‌دهد.

وی افزود: امروز هم مجلس و هم دولت باید مسئله اقتصاد را جدی بگیرند و این زخم را درمان کنند تا عوامل سوء استفاده‌گر از مشکلات اقتصادی کشور سوء استفاده نکند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ما باید براساس واقعیات به مسائل نگاه کنیم، اظهارداشت: بخشی از این مشکلات مربوط به مدیریت جامعه ماست، امروز بخشی از رفتارهای ایجاد شده به دلیل بی‌توجهی به مطالبات مردمی است که حداقل بیایند برای مردم شفاف توضیح دهند.

پژمان‌فر اضافه کرد: پشت اتاق‌های بسته اتخاذ تصمیمات یکطرفه، رفتارهایی که بار کشور را سنگین کرده و کشور را با چالش جدی مواجه می‌کند این نتیجه را در پی دارد که نگرانی‌های مردم گاهی کنسول نمی‌شود و به اشکال نامناسب ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی با اشاره به تصمیم کمیسیون تلفیق بودجه در مورد عدم افزایش قیمت بنزین در سال آینده گفت: خب چرا دولت خود به عنوان عامل و کارگزار اصلی امور اجرایی کشور است این موضوع را پیش‌بینی نمی‌کند و تصمیمی را اتخاذ می‌کند که این تصمیم تنش زیادی را در جامعه ایجاد می‌کند.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: باید مدیریت در فضای اقتصادی کشور وجود داشته باشد و ما می‌توانیم مشکلات موجود را حل کنیم به شرطی که ابتدا چاه خودمان را پر کنیم.

پژمان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: وقتی دستگاه‌های اطلاعاتی ما از یک ولنگاری در حوزه اقتصاد خبر می‌دهند که یکی از نزدیکان مسئولین می‌تواند 11 وام بالای 1000 میلیارد تومان از بانک‌ها بگیرد این ولنگاری خود را به اشکال مختلف نشان می‌دهد و جامعه با مشکلات جدی مواجه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر