۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۳۱۹۹۵
رئیس سازمان موساد اسرائیل با تاکید بر اینکه جاسوس های رژیم صهیونیستی در ایران فعال هستند، گفت : احتمال براندازی حکومت با اغتشاشات اخیر در ایران بسیار ضعیف است.
به گزارش پایداری ملی، رئیس سازمان موساد با اذعان به دست داشتن رژیم صهیونیستی در حوادث ایران اعلام کرد که این رژیم از نزدیک شرایط داخلی ایران را رصد کرده و جاسوس های تل آویو در خاک ایران فعال هستند.

بر اساس این گزارش، «یوسی کوهن» که این سخنان را در جریان برگزاری جلسه ای در وزارت دارایی رژیم صهیونیستی مطرح می کرد، گفت: اسرائیل از نزدیک شرایط داخلی ایران را دنبال می کند. ما حتی در داخل ایران هم چشم و گوش داریم.

وی همچنین درمورد ایران و اغتشاشات اخیر در کشورمان گفت که احتمال براندازی حکومت با اغتشاشات اخیر در ایران بسیار ضعیف است.

کوهن افزود: من خیلی از رخ دادن یک انقلاب اجتماعی در ایران خوشحال خواهم شد. این چیزی است که می تواند در آینده اتفاق بیفتد.

لازم به ذکر است بسیاری از مقام های رژیم صهیونیستی به ویژه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در جریان برپایی اغتشاشات در ایران صراحتا از ناآرامی ها دفاع کرده و خواستار حمایت جامعه جهانی از آشوبگران شدند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر