۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۳۱۸۴۸
«محمدعلي طالبي» معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد از «محمدصادق طهماسبي» مديركل پدافند غيرعامل استانداري و كارشناسان اين اداره كل در راستاي ارائه خدمات به مردم استان در حوزه پدافند غيرعامل به ويژه فعاليت هاي هفته نكوداشت پدافند غيرعامل با اهداي لوح تقدير، تجليل نمود.
مجيد وفايي شاهي
به گزارش خبرنگار پايداري ملّي ،«محمدعلي طالبي» معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جمع مديركل و كارشناسان اداره كل پدافند غيرعامل استانداري يزد ضمن قدرداني از فعاليت هاي اين اداره كل در يك سال گذشته گفت: خوشبختانه انگيزه خوبي در بين كاركنان اداره كل پدافند غيرعامل استانداري وجود دارد و شاهد انجام فعاليت هاي مناسب و سازنده اي درحوزه پدافند غيرعامل در استان بوده ايم.

تقدير معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از مديركل و كارشناسان اداره كل پدافند غيرعامل استانداري يزد

مديركل پدافند غيرعامل استانداري و دبير شوراي پدافند غيرعامل استان نيز در اين نشست ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در حوزه پدافند غيرعامل در يك سال گذشته از حمايتها و راهنمائي هاي «محمود زماني قمي» استاندار يزد، «محمدعلي طالبي» معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و «سيدمحمد ميرمحمدي» استاندار سابق تشكر و خاطرنشان كرد: شوراي پدافند غيرعامل در هر 10 شهرستان استان يزد فعاليت هاي خود را آغاز كرده و كارگروه هاي آن با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هاي هر شهرستان راه اندازي شده است.


«محمدصادق طهماسبي» افزود: بيش از 30 عنوان برنامه از ششم تا 12 آبان ماه سال جاري و در هفته نكوداشت پدافند غيرعامل با محوريت آموزش و فرهنگ سازي از سوي اداره كل پدافند غيرعامل استانداري و با همكاري دستگاه هاي اجرائي، نهادهاي غيردولتي و مشاركت مردم برگزار شد.


گفتني است در پايان اين نشست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار با اهداي لوح تقدير از تلاش هاي مديركل و كارشناسان اداره كل پدافند غيرعامل استانداري تجليل كرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر