۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۳۱۷۹۰
حسن خسروی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش اظهار داشت
فرماندار شهرستان گالیکش گفت: مراسم گرامیداشت شهدای ۱۲ دی سال ۵۷, فردا همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان گالیکش برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، حسن خسروی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش اظهار داشت: مراسم گرامیداشت شهدای 12 دی سال 57, فردا همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع گالیکش برگزار می شود, ضمن اینکه فردا مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره 7 شهید این روز, در مزار این شهدا, به همراه مدیران شهرستان گنبدکاووس, در امامزاده یحیی ابن زید(ع) حضور خواهند یافت.

فرماندار شهرستان گالیکش افزود: برای صرفه‌جویی در سوخت, تاکنون 50 درصد نانوائی‌های شهرستان دوگانه‌سوز شدند که در صورت بروز مشکلات در فصل سرما بتوانند, پخت نان خود را داشته باشند.

وی تصریح کرد: حفظ انسجام ملی و پرهیز از تشدد و تفرقه و توجه به خطوط قرمز نظام, مواردی است که باید در پدافند غیرعامل نیز مورد توجه واقع شود.

خسروی اظهار کرد: مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است, اما نباید اعتراضات مردم در این زمینه سبب خسارت به اموال دولت و یا افراد جامعه شود, بلکه باید از طریق قانونی مطالبات خود را درخواست کنند, این کارها و آسیب‌ها سبب سوء استفاده دشمنان خواهد شد.

فرماندار گالیکش با اشاره به قانون 79 مجازات اسلامی خاطر نشان کرد: در شهرستان ظرفیت‌های خوبی در منابع طبیعی, جنگل و محیط زیست وجود دارد و می‌توان از ظرفیت قانون 79 مجازات اسلامی در حفظ و نگهداری این منابع اجتماعی و سرمایه ملی نهایت استفاده را کرد.

خسروی تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه, روسای بانک‌ها در جهت اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی روند وام و تسهیلات بانکی را تسهیل کنند.

فرماندار گالیکش اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان, از گرانی بیش از حد در قبوض خود پرهیز کنند و از قبوض با نرخ بالا جلوگیری کرده و اگر مواردی در این زمینه پیش آمده, اصلاح کنند.

طرح "ثنا" در دادگستری شهرستان گالیکش اجرا شد

رئیس دادگستری شهرستان گالیکش هم در این جلسه اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی, در زمینه تکنولوژی قدم بر می‌دارد و در این راه نیز موفق بوده است, به صورتی, سیستم ( CMS) در همه دادگستری‌ها و شوراهای حل اختلاف در حال نصب است و با این سیستم, اوراق کاغذی جمع‌آوری شده و پرونده‌های دادگستری به صورت الکترونیکی خواهد شد.

عباس آریانپور افزود: ثبت مشخصات افراد در همه شهرها و استان‌ها به نام طرح "ثنا" به صورت پایلوت در حال اجرا است و گرچه در سال جاری اختیاری است, اما از سال‌های آتی, همگانی خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان گالیکش تصریح کرد: در این سامانه مشخصات افراد ثبت می‌شود و اگر پرونده‌ای در دادگستری دارند و یا در آینده خواهند داشت, به صورت الکترونیک و در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان: دشمن با اجتماع و مردم‌محوری درصدد ایجاد اختلاف بین مردم و نظام است

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گلستان گفت:دشمن از طریق نظامی نمی‌تواند به کشور ما آسیب برساند و در نظر دارد از طریق اجتماعات مردم و با هدف مردم محوری, بین مردم و نظام جمهوری اسلامی اختلاف بیندازد.

احمد تجری مفرد اظهار داشت: در عصر جدید, دشمن با فشار اقتصادی بر مردم و ایجاد تحریم‌ها, می‌خواهد مردم در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گیرند, تا به اهداف خود برسد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان افزود: ما باید با تجهیز زیر ساخت‌های کشور, بتوانیم در برابر ترفند و حربه‌های دشمن چه در حوزه نظامی و چه غیرنظامی, ایستادگی و مقاومت کنیم.

تجری تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند در حوزه اقتصادی تا حدالمکان, مشکلات مردم را حل کنند, متاسفانه در سیستم بروکراسی مدیریتی دستگاه‌های اجرایی ما از سرمایه گذاران بومی و کشوری استقبال نمی‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان تاکید کرد: در عرصه جدید ترفند دشمن, نقش مسئولان بسیار حساس و مهم است و مدیران باید در کنار حل مشکلات مردم, افرادی که سعی دارند, مردم را در مقابل نظام قرار دهند را شناسایی کرده و مردم را آگاه کنند.

تجری گفت: بسیاری از کارهای مردم به دست مسئولان قابل حل است و باید تلاش کرد تا دشمن از این موقعیت‌ها به نفع خود استفاده نکند, و شما مدیران بیشترین نقش را در این حوزه دارید.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گلستان اظهار کرد: دشمن سعی دارد از طریق فضاهای مجازی مردم را تحریک کند تا آنها به خیابانها بیایند, تامین و تجهیز زیرساخت‌ها برای رفع مشکلات مردم بسیار مهم است و همه تلاش ما ایجاد و تجهیز زیرساخت‌ها است, و در حال حاضر آسیب‌ها در این حوزه شناسایی و به مرکز کشور برای رفع و تجهیز آن اعلام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر