۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۳۱۷۷۵
با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی
شکوری: این رزمایش با هدف ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و ضعف، بالا بردن ضریب ایمنی تاسیسات وآمادگی کارکنان در مقابله با شرایط اضطراری و همچنین افزایش همکاری و تعامل با اعضای کارگروه پدافند غیرعامل ، مدیریت بحران،هلال احمر،ایمنی وآتش نشانی ونیروی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مجتبی شکوری مدیرمنطقه گفت: رزمایش ایمنی و آتش نشانی باهدف ارتقاء آمادگی کارکنان در شرایط بحرانی در انبارنفت بجنورد با حضورمدیران کل بحران و پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش با هدف ارزیابی و شناسایی نقاط قوت و ضعف، بالا بردن ضریب ایمنی تاسیسات وآمادگی کارکنان در مقابله با شرایط اضطراری و همچنین افزایش همکاری و تعامل با اعضای کارگروه پدافند غیرعامل ، مدیریت بحران،هلال احمر،ایمنی وآتش نشانی ونیروی انتظامی استان برگزار شد.

با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانتداری رزمایش واکنش درشرایط اضطراری وپدافند غیرعامل برگزار شد

شکوری گفت:رزمایش مذکور با فرض حریق در سکوهای تخلیه وبارگیری ومخازن با موفقیت به اتمام رسید ،از ویژگی های بارز این مانور می توان به احراز و ارزیابی آمادگی های ارگان های نظامی و امنیتی، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و سایر دستگاه های اجرایی حاضر در مانور استان اشاره کرد.

با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانتداری رزمایش واکنش درشرایط اضطراری وپدافند غیرعامل برگزار شد

محمدجوادذبیحیرئیس بهداشت ایمنی و محیط زیستاظهار داشت: این رزمایش در سه مرحله (عملیات اطفاء حریق بر روی نفتکش و حریق فرضی مخزنو عملیات خرابکارانه ) با هدف افزایش میزان آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی وافزایش توان پدافندی وبا همکاریارگان های نظامی و امنیتی، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و سایر دستگاه های اجراییو باحضور۷۰ نفر از کارکنان عملیاتی و ستادی باموفقیت برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر