۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
کد خبر: ۳۱۷۷۲
جلسه قرارگاه پدافند زيستي با حضور عسگری دبیر قرارگاه پدافند زيستي استان و نماينده تام الاختيار استاندار در ستاد مقابله با آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان و مسئولین محترم دستگاههای عضو ستاد مذکور در شهرستانهای دلیجان و محلات در روز پنجشنبه 7 دی ماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان محلات با موضوع پيشگيري و مقابله با بروز و شيوع بيماري آنفلوآنزاي فوق حاد پرندگان برگزار شد.
رامین قناتی

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه قرارگاه پدافند زيستي با حضور عسگری دبیر قرارگاه پدافند زيستي استان و نماينده تام­الاختيار استاندار در ستاد مقابله با آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان و مسئولین محترم دستگاههای عضو ستاد مذکور در شهرستانهای دلیجان و محلات در روز پنجشنبه7 دی ماه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان محلات با موضوع پيشگيري و مقابله با بروز و شيوع بيماري آنفلوآنزاي فوق حاد پرندگان برگزار شد .

در ابتدای جلسه جناب آقای کردی فرماندار محترم شهرستان دلیجان و سرپرست فرمانداری شهرستان محلات ضمن تشكر از حضور اعضاء خصوصاً جناب آقای عسگری مدیرکل محترم پدافند غیرعامل و نماینده تام­الاختیار استاندار در ستاد مذکور گزارشی از وضعیت هر دو شهرستان و حساسیت موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر اصلی ترانزیت کشوری و احتمال تردد خودروهای حمل طیور و تخم مرغ بصورت غیرمجاز از جاده­های مواصلاتی شهرستانهای مذکور ارائه کردند.

جلسه قرارگاه پدافند زيستي با موضوع پيشگيري و مقابله با بروز و شيوع بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان در محلات

سپس عسگری اظهار داشت در راستاي وظايف قرارگاه پدافند زيستي مسئوليت ستاد مقابله با آنفلوآنزاي فوق حاد پرندگان به اين اداره­كل واگذار گرديد و اينجانب با توجه به دستور استاندار محترم، بعنوان نماينده تام­الاختيار ايشان در ستاد مقابله با آنفلوآنزاي فوق حاد پرندگان منصوب شده و از تمامي اعضاء درخواست همكاري لازم در خصوص انجام اقدامات لازم در پيشگيري از مواجهه با اين بيماري را دارم. در سال گذشته اقدامات خوبي انجام شد كه بايستي از تجربيات آن استفاده كنيم.

جناب آقای عسگری از کلیه مسئولین و کارشناسان دستگاههای متولی که در سال گذشته تلاشی مجدانه و شبانه روزی داشته و نتیجه همت این عزیزان نیز حفظ سلامت جامعه استانی گردیده ، تقدیر و تجلیل خود را ابراز نموده و حساسیت موضوع بیماری و حادتر بودن شرایط بروز و شیوع آن در سالجاری نسبت به سال گذشته را بیان داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر