۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۳۱۷۵۷
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند سایبری کشور:
دبیر همایش ملی پدافند سایبری گفت:‌ فضای امروز کشور نشان می‌دهد این فضا علاوه بر داشتن فرصت‌های متعدد برای بهره‌مندی از آنها، تهدید‌زا هم است مانند اتفاقات چند روز اخیر که منشاء آن از فضای مجازی بوده است.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، محمدرضا فرجی‌پور دبیر پنجمین همایش ملی پدافند سایبری در این همایش با اشاره به اینکه امروز علاوه بر سخنرانی‌هایی که پیش‌بینی شده 16 مقاله نیز ارائه خواهد شد، اظهار داشت: امسال پنجمین سال برگزاری این همایش است که برگزاری آن از سال 91 آغاز شده و تقریبا هر سال یک همایش ملی پدافندسایبری را برگزار کردیم و در آینده هم برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری همایش القای تفکر بهره‌مندی هوشمندانه از فضای سایبری است، افزود: فضای سایبری و تحولات آن شرایط را به گونه‌ای پیش برده تا بتوانیم از این فضا استفاده بهتری داشته باشیم؛ به عبارت دیگر فضای امروز کشور نشان می‌دهد این فضا علاوه بر داشتن فرصت‌های متعدد برای بهره‌مندی از آنها، تهدید‌زا هم است مانند اتفاقات چند روز اخیر که منشاء آن از فضای مجازی بوده است.

فرجی پور ادامه داد: این همایش چهار کار گروه دارد که عبارتند از رویکردهای آتی فضای سایبری، صنعت بومی سایبری، حقوق دفاع سایبری و کاربردهای نظامی در حوزه فضای سایبری.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر