۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۳۱۷۴۳
اداره کل پدافند غیرعامل با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات استانداری همدان و مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری اقدام به بر گزاری کارگاه آموزشی سایبری برای کارشناسان IT و حراست دستگاه های اداری کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، اداره کل پدافند غیرعامل با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات استانداری و مرکز آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری با دعوت از دکتر علوی مدرس دانشگاه  در سالن همایش های این مرکز اقدام به بر گزاری کارگاه آموزشی سایبری برای کارشناسان IT و حراست دستگاه های اداری کرد.

در این جلسه علوی ضمن اشاره به حدیث مولای متقیان علی(ع) که فرمود: "خدارحمت كند كسي راكه بداند: ازكجاست ؟ دركجاست؟ به كجامي رود؟" گفت: لازمه ی برنامه ریزی و اقدام در هر کاری از جمله فضای سایبری دانستن این سه موضوع است.

برگزاری کارگاه آموزشی سایبری برای کارشناسان IT و حراست دستگاه های اداری

وی در ادامه به حوزه‌هاي بكارگيري فناوري اطلاعات اشاره کرد و افزود: علل به کارگیری این حوزه به طور گسترده در تمامی بخش های جامعه مواردی چون:  ا فزايش سرعت، دقت،ا طمينان وكاهش خطا درانجام ماموريت، دسترسی آسان، الزام‌آوربودن بكارگيري فناوري اطلاعات، كاهش مخازن فيزيكي ذخيره اطلاعات، پردازش سريع ودقيق اطلاعات اشاره نمود.

علوی در این کارگاه همچنین به موضوعاتی همچون: رویکردهای نوین جمع آوری اطلاعات، تهدیدات سایبری در سطح دنیا، کشور و استان همدان پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر