۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۳۱۷۱۵
همدان؛
روز شنبه 2 دی ماه در محل سالن جلسات استانداری همدان، اداره کل پدافند غیرعامل با دعوت از مربیان آموزش دیده خود که طی سال گذشته کارت مربیگری دریافت کرده بودند و همچنین متقاضیانی که برای گذراندن دوره های تخصصی جدید اعلام امادگی کرده بودند اقدام به برگزاری جلسه کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در ابتدای این جلسه مهندس صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در سطح آشنایی و بگارگیری عامه مردم از اصول پدافند غیرعامل در زندگی خاطرنشان کرد: این مهم بر دوش شما مربیان عزیزی است که دوره های تخصصی لازم را گذرانده و آمادگی لازم برای آموزش افراد جدید را دارید. لذا با برگزاری این جلسه درصدد هستیم تا با هماهنگی و برنامه ریزی مطلوب این مسئولیت خطیر را به نحو احسن انجام دهیم.

 در این جلسه همچنین دکتر میرزایی، کارشناس اداره کل پدافند غیرعامل با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پویا نمودن انجمن علمی پدافند غیرعامل و عضوگیری در سطح وسیع،  نکاتی مطرح نمود وافزود: درصدد هستیم تا با بهره گیری از این فضا دوره های تخصصی آتی برای مربیان پدافند غیرعامل اعم از دوره های سایبری، زیستی و کالبدی را از طریق انجمن علمی پیگیری نموده و از این طریق ارتباط مربیان آموزشی را با انجمن علمی و بهره گیری از امتیازات آن بیش از پیش نماییم.

 در ادامه جلسه خانم مرشدلو، رئیس گروه طرح و اجرا نیز با توجه به حضور مربیان از دستگاه های مختلف اداری اشاره ای به کارگروه های فعال نمود و از آن ها تشکر کرد.

برگزاری جلسه هماهنگی مربیان پدافند غیرعامل استان همدان

 همچنین در ادامه تمامی عزیزان حاضر نقطه نظرات خود را ارائه مطرح کردند.

 در پایان ضمن سیاست گذاری در خصوص برنامه های آموزشی پدافند غیرعامل برای مربیان مقرر شد:

1)تمدید کارت مربیگری مربیان آموزشی فعلی پیگیری شود.

2)دوره های عمومی و تخصصی در حوزه های مختلف عملکردی پدافند غیرعامل اعم از سایبری، زیستی و کالبدی برگزار گردد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر