۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۳۱۷۰۷
اصفهان؛
روز گذشته صفدريان مديركل پدافند غير عامل استان با حضور در دانشگاه اصفهان ضمن بررسي موضوعات مرتبط با حوزه پدافند غيرعامل دانشگاه بر اهميت بهره گيري از ظرفيت هاي علمي آن دانشگاه در طرح هاي پدافندي استان تأكيدکرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صفدريان مديركل پدافند غيرعامل استان اصفهان : بايدحمايت لازم از پايان نامه هاي مقطع كارشناسي ارشد و دكتري در خصوص موضوعات مرتبط با قرارگاه هاي پدافند غيرعامل استان (زيستي- سايبري- پرتويي و شيميايي) توسط دانشگاه بعمل آيد.

در اين جلسه كه با حضور طالبي رئيس دانشگاه اصفهان، ميرخاني معاون مالي و اداري دانشگاه، رحيمي معاون پژوهشي و فناوري و دبير كميته پدافند غير عامل دانشگاه و جعفري كارشناس مسئول قرارگاه پدافند زيستي استان، ظرفيتهاي دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامع، توسط مسئولين دانشگاه تبيين شد. صفدريان در اين جلسه با اشاره به تنوع رشته هاي آموزشي در دانشگاه بويژه در رشته هاي شيمي ، محيط زيست، فني و مهندسي ، سايبري و اقتصاد بر لزوم ارتباط مستقيم ميان دانشگاه و قرارگاه هاي چهارگانه پدافند غيرعامل در استان تأكيد نمود. همچنين مقرر گرديد حمايت لازم از پايان نامه هاي مقطع كارشناسي ارشد و دكتري در خصوص موضوعات مرتبط با قرارگاه هاي پدافند غيرعامل استان (زيستي- سايبري- پرتويي و شيميايي) توسط دانشگاه بعمل آيد.

سپس طالبي رئيس دانشگاه ضمن پر اهميت دانستن موضوع پدافند غير عامل در مقابله با تهديدات فعلي در كشور و اقدامات پژوهشي گسترده هيأت علمي و دانشجويان اين دانشگاه بويژه در حوزه هاي زيست محيطي، فني و مهندسي و سايبري اعلام آمادگي نمود تا در تهيه و طراحي طرح هاي پدافندي و يا موضوعات تخصصي قرارگاه هاي مربوطه با اداره كل پدافند غيرعامل استان همكاري بعمل آيد. همچنين در اين جلسه گزارشي از ميزان آمادگي و اقدامات انجام گرفته در خصوص تاب آوري و پيش گيري از تهديدات احتمالي در حوزه پدافند غيرعامل در دانشگاه اصفهان ارائه کرد. 

در پايان جعفري مسئول دبيرخانه كميسيون مقابله با بيوتروريسم و كارشناس مسئول پدافند زيستي اداره كل پدافند غيرعامل ضمن تبيين تهديدات زيستي در استان خواهان مشاركت فعال دانشگاه در مقابله با اينگونه تهديدات گرديده و با توجه به در دست اقدام بودن تدوين طرح جامع پدافند غيرعامل، ويژگي ها، شرايط و شيوه نامه و شرايط مجري طرح جامع را تبيين کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر