۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۶۸۱
جلسه كارگروه انرژي و آب استان با حضور مولوي معاون پدافند غيرعامل وزارت كشور، سيف مدير كل پدافند غيرعامل استانداري و اعضاي كارگروه در شركت توزيع نيروي برق استان تشكيل شد
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، خودنيا مدير عامل شركت توزيع نيروي برق و رييس كارگروه انرژي و آب ضمن بيان گزارشي از عملكرد 9 ماهه كارگروه انرژي و آب برگزاري جلسات اين كارگروه را اقدامي موثر دانستند و از اقدامات تاثير گذاري كه در اين خصوص صورت گرفته تقدير و تشكر كرد.

در ادامه سيف ضمن تشكر از كارگروه انرژي و آب، اين كارگروه را به عنوان يكي از فعال ترين كارگروه هاي پدافند غيرعامل برشمردند و اجراي ملاحظات پدافند غيرعامل در زيرساخت ها خصوصاً زيرساخت هاي حوزه انرژي را امري ضروري دانستند و يكپارچه سازي سازمان ها و شناسايي عوامل تهديد و ارائه راهكارهاي مقابله با آنها را حائز اهميت برشمرد.

جلسه كارگروه انرژي و آب با حضور معاون پدافند غيرعامل وزارت كشور برگزار شد

در ادامه مولوي بيان كرد: با توجه به تنوع تهديدات و وضعيت اقليمي استان بايد به حوزه انرژي توجه جدي شود. ايشان اظهار داشتند با توجه به تضاد قدرت و منابع هميشه تهديدات وجود دارند و از جمله اقدامات براي مقابله با تهديدات و كاهش خسارات را شناسايي تهديدات، آموزش هاي لازم با كمك مراكز دانشگاهي، توليد محتوي بومي، فعال سازي ادارات سطح استان در حوزه فعاليت هاي كارگروه انرژي و آب، رزمايش ها و سناريوهاي پدافند غيرعامل دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر