۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۳۱۶۷۰
نبوی مدیر کل پدافند غیر عامل استان در این دیدار با اشاره به ساختار شورای پدافند غیر عامل و کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیر عامل ، بر شناسایی و طبقه بندی مراکز و تأسیسات مهم در حوزه راه و شهرسازی و شناسایی اماکن اسکان اضطراری در سطح استان تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، نبوی مدیر کل پدافند غیر عامل استان مازنداران 5 دی ماه سال جاری در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان با اشاره به ساختار شورای پدافند غیر عامل و کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیر عامل ، بر شناسایی و طبقه بندی مراکز و تأسیسات مهم در حوزه راه و شهرسازی و شناسایی اماکن اسکان اضطراری در سطح استان تأکید کرد.

نشست مدیر کل پدافند غیر عامل مازندران با مدیر کل راه و شهرسازی استان

وی همچنین نظارت بر رعایت دقیق ملاحظات و الزامات پدافند غیر عامل در حوزه شهرسازی و معماری در سطح استان را مهم دانسته و خواستار تشکیل جلسات کارگروه بصورت مستمر ، منظم و به ریاست مدیر کل راه و شهرسازی شد.

مهندس بهادری مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان به بیان اهمیت و حساسیت کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیر عامل پرداخت و بر شناسایی راهها و دسته بندی آن بویژه راههای جایگزین به تناسب حساسیت در محورهای مواصلاتی استان جهت سهولت تردد در مواقع اضطراری و بر رعایت الزامات پدافند غیر عامل در طرحها و پروژه های راه و شهرسازی تأکید کرد.

نشست مدیر کل پدافند غیر عامل مازندران با مدیر کل راه و شهرسازی استان

در پایان ، حکم ریاست کارگروه راه و شهرسازی پدافند غیر عامل صادره از سوی استاندار محترم و رئیس شورای پدافند غیر عامل استان به مدیر کل راه و شهرسازی اعطاء شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر