۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۳۱۵۳۶
استان لرستان؛
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان دلفان در فرمانداری شهر نورآباد با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین جمیاری امام جمعه شهرستان، طولابی فرماندار، سیف مدیرکل پدافند غیرعامل و اعضای شورای اداری، شورای تأمین و شورای پدافند غیرعامل شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان دلفان در فرمانداری شهر نورآباد با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین جمیاری امام جمعه شهرستان، طولابی فرماندار، سیف مدیرکل پدافند غیرعامل و اعضای شورای اداری، شورای تأمین و شورای پدافند غیرعامل شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین جمیاری با بیان نکاتی در خصوص پیگیری امورات مربوط به مشکلات شهرستان از مسئولین مربوطه خواستار رفع مشکلات و محرومیت از چهره شهرستان شدند. در ادامه دکتر سیف با بیان اینکه پدافند غیرعامل در اذهان عمومی ممکن است همان مفاهیم اولیه استتار، اختفا، پناه گیری و ... باشد افزود: امروزه مباحث پدافند غیرعامل بسیار گسترش یافته و آموزش های همگانی در حوزه های عمومی و تخصصی امری اجتناب ناپذیر است.

جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان دلفان

ایشان ادامه داد: استفاده از وسایل و تکنولوژی های جدید علاوه بر مزایای فراوان دارای تهدیدات گسترده ای می باشند که آگاهی از این تهدیدات در پیشگیری از آنها بسیار موثر است. فرماندار شهرستان دلفان نیز با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل و ضرورت رعایت ملاحظات مربوط به آن از کلیه دستگاه های عضو شورای پدافند غیرعامل خواست که منبعد جلسات کارگروه های تخصصی را با دستور کارهای معین و در مقاطع زمانی مشخص تشکیل و گزارشات مربوطه را به شورای پدافند غیرعامل شهرستان ارسال نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر