۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۳۱۵۲۵
مدیر عامل گاز کردستان در جلسه با پیمانکاران ؛
اولین جلسه دیدار عمومی مدیر عامل شرکت گاز کردستان با پیمانکاران در روز پنج شنبه مورخه بیست و سوم آبان ماه سال 96 در سالن جلسات اداره مرکزی این شرکت با حضور مدیر عامل و روسای واحدهای ستادی و با دعوت از پیمانکاران بخش های اجرای پروژه ها و خدمات جنبی پشتیبانی در راستای اهداف تعالی سازمانی تشکیل شد .

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مهندس احمد فعله گری  در اولين نشست عمومی در سال جاری که با حضور پیمانکاران و روسای واحدهای مرتبط تشکیل گردید، گفت: پیمانکاران در بخش اجرای پروژه های گازرسانی  و خدمات پشتیبانی بازوان اجرایی شرکت های گاز استانی بوده که در جهت ارائه خدمات سریع تر و مطلوب تر بدست مشترکین گاز طبیعی گام برمی دارند .

وي با بيان اينكه تمامي پیمانکاران ، ذینفعان ما محسوب می گردند ، اظهار داشت: برای برقراری ارتباط موثر و شفاف بین پیمانکاران و شرکت گاز استان کردستان این  جلسه تشکیل تا مسائل و مشکلات بصورت حضوری مطرح و راهکارهای عملی برای حل مسائل شناسایی گردد .

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در مورد رضایت پیمانکاران اظهارداشت : در جهت سیستم تعالی سازمانی برای سنجش میزان رضایت پیمانکاران از شرکت گاز استان کردستان نظرسنجی صورت گرفته و در این نظرسنجی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود شناسایی و سعی می گردد در جهت ارتقاء نقاط قوت و قابل بهبود اقدامات عملی صورت گرفته و در دوره بعدی قابل لمس باشد.

این مقام مسئول در مورد اهداف و برنامه های شرکت گاز استان کردستان گفت: برای ارتقاء ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی برنامه های مدونی تنظیم گردیده و در نظراست ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی که در اول سال جاری 76 درصد بود در پایان سال به 88 درصد افزایش یابد و در حال حاضر این ضریب 80 درصد می باشد و    می توان گفت تا حد زیادی این بخش محقق شده است .

فعله گری در مورد بکارگیری پیمانکاران  اظهارداشت: اغلب پیمانکاران بکارگیری در بخش پروژه های اجرایی و خدماتی بومی بوده و این امر جای خرسندی دارد که پیمانکاران بومی و محلی و آشنا با جفرافیای استان ، و آگاه به مسائل فرهنگی  و اجتماعی منطقه اشتغال دارند و قادرند تمامی پروژه های گازرسانی این استان را که در مقایسه با سایر استان های دیگر از صعوبت و سختی خاصی برخوردارست به آکام برسانند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد : استان کردستان  در حالیکه در تعدادی از شاخص ها از کل کشور دارای ضریب پایین تری است ولی به یاری خداوند و زحمات و تلاش شما عزیزان در بخش شاخص گازرسانی جزء 10 استان برتر کشور محسوب می شود و این نشان از تلاش بی وقفه پیمانکاران شریف این بخش دارد.

مهندس فعله گری در ادامه سخنانش گفت: شرکت گاز استان کردستان بدنبال کسب اعتبار در بین مردم است و رسیدن به این هدف جزء به کمک پیمانکاران و عوامل اجرایی مسیر نخواهد گردید ، پس بایستی کیفیت خدمات به مردم ارتقاء یافته تا میزان رضایت مندی نیز افزایش یابد.

وی به پیمانکاران توصیه کرد برای ارائه عملکرد بهتر استاندارد های لازم و الزامات HSE  را در اجرای پروژه ها بکارگرفته و در برآورد قیمت ها دقت لازم را بخرج دهند و این نوید را داد که در سال آتی پروژه های زیادی برای اجراء تعریف شده که فقط به کمک شما محقق خواهد شد.

در ادامه این دیدار ، پیمانکاران بخش های اجرایی و پشتیبانی به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود پرداخته و پس از ابراز موارد توسط حاضرین در جلسه ،  نسبت به پاسخگویی توسط مدیر عامل و هیئت رئیسه اقدام شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر