۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۱۴۹۶
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل برای دومین سال پیاپی حائز رتبه برتر کشوری در بین ادارات کل آموزش و پرورش سراسرکشور شد.
به گزارش پایداری ملی، عبدالرضا فولادوند در این باره گفت: با توجه به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری درباره ضرورت تشکیل پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی کشور،  اقدامات گسترده ای در این اداره کل صورت گرفت.

وی افزود: به منظورآمادگی بیشتر در برابر تهدیدات نوین و با هماهنگی و همکاری کمیته های پدافند غیر عامل مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران، تلاش های جدی در راستای فرهنگ سازی  و آموزش های لازم صورت گرفته است .

فولادوند،با اشاره به اینکه هدف و کارکرد اصلی پدافند غیرعامل، پیشگیری از نفوذ دشمن با اقدامات غیرمسلحانه است،تصریح کرد: این اداره کل با انجام اقدامات موثرکوشید تا در زمینه عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای مصون سازی، آموزش و فرهنگ سازی بیشتر در زمینه پدافند غیر عامل گام های ارزنده ای بردارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با برشمردن اهم برنامه های پدافند غیرعامل ، یادآورشد: برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایشگاه، مانور اطفاء حریق، صبحگاه مشترک و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه های هفته پدافند غیرعامل در شهرستان های استان تهران است.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری 72 نمایشگاه تخصصی و 21 مانور مشترک با حضور آموزش و پرورش، آتش نشانی، اورژانس و فرمانداری از برنامه های مشارکتی هفته پدافند غیر عامل در شهرستان های استان تهران است.

گفتني است، محمد حسین کفراشی رئیس مرکز حراست و رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت آموزش و پرورش  در نشست مسئولین حراست با اهدا لوح تقدیر از اقدامات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر به عمل آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر