۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۳۱۴۹۰
نبوی مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن تقدیر از فعالیتهای سازمان و خانه صنعت، معدن استان ، خواستار اجرای اهداف پدافندغیرعامل در تسهیل گری مدیریت بحران در سطح استان شد و گفت همه دستگاهها سیاستهای اجرایی و اقدامات خود را در این حوزه سازماندهی نمایند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، نبوی مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن تقدیر از فعالیتهای سازمان و خانه صنعت، معدن استان ، خواستار اجرای اهداف پدافندغیرعامل در تسهیل گری مدیریت بحران در سطح استان شد و گفت: همه دستگاهها سیاستهای اجرایی و اقدامات خود را در این حوزه سازماندهی نمایند.

نبوی بهره گیری از ظرفیتهای خانه صنعت، معدن و تشکل های بخش خصوصی را پیشران توسعه در سطح استان دانست و خاطرنشان کرد با اجرای صحیح اصل 44 میتوان به نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی که تنها راهکار خروج از شرایط فعلی میباشد رسید.

وی با اشاره به اجرای بیش از 5777 برنامه در هفته پدافندغیرعامل از رشد قابل توجه اقدامات نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت همه این برنامه ها در راستای آموزش و فرهنگ سازي، آمادگي، کاهش آسیب پذیری و ارتقاء پایداری در سطح استان انجام شده است. دبير شوراي پدافند غيرعامل استان بر تامين سوخت دوم صنايع، كارخانه جات و بويژه خبازي هاي استان تاكيد نمودند.

پنجمین نشست ادواری کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل استان مازندران در خانه صنعت، معدن  استان برگزار شد
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر