۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۳۱۴۱۵
در راستای توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل:
با توجه به ارزیابی عملکرد یکساله و فعالیت های هفته نکوداشت پدافند غیرعامل ، اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان موفق به کسب رتبه اول کشوری در توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل شد.
به گزارش پایداری ملی، نعمت الله محمدی دبیر کمیته پدافند غیرعامل و رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان ضمن بیان خبر فوق اظهار داشت : با توجه به شاخص های ارزیابی شده از سوی مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش ، اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان موفق شد در ارزیابی عملکرد یکساله و فعالیت های نکوداشت هفته پدافند غیرعامل ، رتبه اول کشوری را  در توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل در بین دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیاء در سطح کشور از آن خود نماید.

وی با اشاره به وظایف و ماموریت های پدافند غیرعامل بیان نمود : برنامه ریزی، آموزش و فرهنگ سازی با رویکرد آینده‌پژوهی از سیاست‌های اصلی کمیته پدافند غیرعامل استان بوده و با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی – هنری و آموزشی ، برگزاری رزمایش پدافند سایبری ، برگزاری مسابقه مقاله نویسی با رویکرد آینده پژوهی، اجرای طرح شناسایی همکاران فرهنگی نخبه در حوزه پدافند غیرعامل ، تولید محتوای الکترونیکی و... از جمله اقدامات شاخص اداره کل آموزش و پرورش در حوزه پدافند غیرعامل معرفی نمود.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش استان در پایان ضمن تشکر از مساعدت های مدیر کل محترم آموزش و پرورش و همکاری کلیه فرهنگیان ، دانش آموزان و اعضای کمیته پدافند غیرعامل ابراز امیدواری نمود در سال های آتی نیز شاهد موفقیت های بیشتر دستگاه تعلیم و تربیت استان در حوزه های مخلتف آموزشی و فرهنگی باشیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر