۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۳۱۳۵۸
همدان؛
کارگروه پدافند غیرعامل در حوزه تهدیدات زیستی (بیوتروریسم – اگروتروریسم بخش کشاورزی استان همدان) در تاریخ 5 /9 /96 با حضورسردار مهدی پور جانشین پدافند زیستی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهندس دانایی فر مدیرکل تهدیدات زیستی بخش کشاورزی و جناب دکتر کریمی در حوزه تهدیدات بیوتروریسم (در حوزه انسان) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در ابتدا مهندس عباسی، قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی ضمن عرض خیرمقدم به ارائه گزارش در خصوص ظرفیت ها و توانمندی بخش کشاورزی استان پرداخت.

در ادامه سردار مهدی پور جانشین قرارگاه پدافند زیستی سازمان پدافند غیرعامل ضمن فرخنده شمردن حضور خود در استان گفت: قبل از انقلاب سازمان دفاع غیرنظامی وجود داشته است که بعد از انقلاب و تشکیل بسیج سازمان پدافند غیرعامل نامگذاری شد و در سال 1382 با رهنمود مقام معظم رهبری فعالیت خود را آغاز نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: برای دفاع در موضوعات غیرعامل باید تمامی دستگاه ها مشترکا مقابله با تهدیدات نمایند از جمله دانشگاه ها – آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی با توجه به وظایف محوله در هر منطقه تهدیدات باید شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی صورت گیرد و طبق آمایش سرزمین اولویت هر استان مشخص شود.

 

سپس مهندس دانایی فر مدیرکل تهدیدات زیستی بخش کشاورزی گفت: تهدیدات زیستی اولویت مهم در راستای پدافند غیرعامل برای کشور است و بایستی اعتبارات لازم برای اقدامات پیشگیرانه و مقابله با تهدیدات در نظر گرفته شود.

در پایان مهندس احد ظفری کارشناس جهاد کشاورزیگزارش عملکرد پدافند غیرعامل با محوریت تهدیدات زیستی (بیوتروریسم، اگروتوریسم) را ارائه نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر