۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۳۱۲۶۸
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در مشهد:
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: آزمایشگاه تشخیص غذای حلال و تشخیص غذای تراریخته در مجموعه موسسه علوم و صنایع غذایی به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایداری ملی، قدیر رجب‌زاده در نشست خبری رئیس و مدیران موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی اظهار داشت: یکی از زمینه‌های فعالیت موسسه صنایع و غذایی تشخیص غذای حلال و تراریخته است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک آزمایشگاه تشخیص غذای حلال و تشخیص غذای تراریخته در مجموعه موسسه علوم و صنایع غذایی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس موسسه علوم و صنایع غذایی به حوزه کاری این موسسه اشاره کرد و گفت: ستاد توسعه فناوری نانو، مرجعیت مالکیت فکری در بحث اختراع و مجری طرح ارزیابی خطر آلاینده‌های غذایی از جمله زمینه‌های فعالیت این موسسه است.

رجب‌زاده در ادامه به لزوم افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: جذب دانشجوی پژوهش محور از سال 90 در موسسه علوم و صنایع غذایی آغاز شد و به طور متوسط سالیانه 10 نفر جذب شدند. 

وی در پاسخ به این سوال که موسسه در زمینه بومی‌سازی ماشن‌آلات صنایع غذایی چه اقداماتی انجام داده است بیان کرد: تبدیل یافته‌های پژوهشی به صنایع غذایی در اولویت موسسه علوم و صنایع غذایی است و در این زمینه 3 سال پیش گروه ماشین‌آلات شکل گرفت. 

رئیس موسسه علوم و صنایع غذایی هدف اصلی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی افزایش میزان سلامت و امنیت غذایی است و که از سال 59 فعالیت خود را در قالب سازمان علمی و صنعتی ایران آغاز کرد که از سال 85 به موسسه علوم و صنایع غذایی تغییر نام داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر