۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۳۱۲۶۲
آمادگی ایران در راستای همکاری دفاعی مشترک با کشورهای منطقه
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران در راستای همکاری دفاعی مشترک با کشورهای منطقه گفت: پشتیبانان داعش با نابودی این گروه تروریستی فهمیدند که نمی‌توانند با دروغ و فریب منطقه را درگیر ناامنی کنند.
به گزارش پایداری ملی، امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز در مراسم الحاق ناو موشک‌انداز ایرانی "سپر" به ناوگان شمال نداجا در بندر‌انزلی، با اشاره به پیروزی به‌دست آمده توسط جبهه مقاومت در عراق و سوریه اظهار داشت: پشتیبانان داعش با نابودی این گروه تروریستی فهمیدند که نمی‌توانند با دروغ و فریب منطقه را درگیر ناامنی کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت‌های منطقه فهمیدند که ایستادگی و مقاومت سبب پیروزی در برابر دشمنان می‌شود، خاطرنشان کرد: اتحاد ملت‌های مسلمان سبب نصرت الهی جبهه مقاومت شد.

امیر حاتمی با تاکید براینکه نیروی دریایی در کمال گمنامی موفق به رفع مشکل ناامنی آب‌راه‌های منطقه و خنثی‌سازی دزدان دریایی شد، اعلام کرد: امروز ایران و سایر کشورهای منطقه از امنیت آب‌راه‌ها برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ایران کشوری دریایی است و باید از این نعمت الهی به‌خوبی استفاده کند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی باید بتواند تمام ابعاد قدرت دریایی به‌ویژه بعد نظامی را در اختیار داشته باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تلاش‌های دشمن در راستای جلوگیری از پیشرفت دریایی جمهوری اسلامی اعلام کرد: ناو "سپر" نماد خود‌باوری و خواستن است و این مهم به‌دست نیامد مگر با غیرت فرزندان این سرزمین.

امیر حاتمی با بیان اینکه تمام بخش‌های ناو موشک‌انداز سپر "بومی" است، عنوان داشت: این ناو تمام ایرانی، تمام مراحل آزمایشات لازم را پشت سر گذاشته و نماد صلح دریایی ایران است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران در راستای همکاری دفاعی مشترک با کشورهای منطقه بیان کرد: این همکاری تا جایی که امنیت منطقه و ساکنان آن حفظ شود، ادامه پیدا می‌کند.

امیر حاتمی ضمن ابلاغ پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران به تمام کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: امیدواریم توسعه دفاعی جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد صلح در منطقه پابرجا باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر