۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۳۱۲۱۱
آذربایجان شرقی؛
با حضور مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیرعامل کشور کارگاه آموزشی پدافند زیستی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مسئول آموزش پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تفاهم نامه همکاری ما بین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و پدافند غیرعامل استانداری، هر سال کارگاههای آموزشی متنوعی برای اساتید و کارکنان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار می شود و امسال با درخواست دانشگاه، ;کارگاه آموزشی پدافند زیستی با حضور مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیرعامل جناب آقای دکتر کریمی نیا برگزار شد. 

برگزاری کارگاه آموزشی پدافند زیستی در دانشگاه شهید مدنی

پورصالحی افزود: در ماه های گذشته نیز کارگاههای اصول و مبانی پدافند غیرعامل، تهدیدات اجتماعی و مردم محور و تهدیدات سایبری در این دانشگاه برگزار شده است.

برگزاری کارگاه آموزشی پدافند زیستی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان یکی از دانشگاه‌های بزرگ استان آذربایجان شرقی است که در رشته‌های گوناگون فنی، علوم پایه و علوم انسانی در مقاطع مختلف از کاردانی تا دکترا، دانشجو می‌پذیرد.این دانشگاه در منطقه‌ای به وسعت حدود یک هزار هکتار در حوالی شهرستان آذرشهر در ۳۵ کیلومتری جاده تبریز-آذرشهر قرار گرفته است. این دانشگاه اساتید برتر و تأثیرگذاری در حوزه های مختلف علوم دارد. بر پایه گزارش سال ۲۰۱۷ موسسه «کلاریویت آنالیتیکس» درباره «پژوهشگران پراستناد» جهان، نام یکی از اساتید این دانشگاه به نام پرفسور شهرام رضاپور در بین تأثیرگذارترین دانشمندان در پیشرفت علوم دیده می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر