۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۳۰۹۶۶
همدان؛
روز یکشنبه21 آبان ماهمهندس صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان با جمعی از اساتید جهاد دانشگاهی در دفتر اداره کل پدافند غیرعامل دیدار کردند.

به گزارش پایداری ملی، در این نشست که به منظور برگزاری نمایشگاه تخصصی پدافند غیرعامل با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان استان همدان با مفاهیم پدافند غیرعامل و حوزه های عملکردی هشت گانه آن برگزار شد، مهندس صوفی ضمن تشکر از مجموعه جهاد دانشگاهی برای برقراری این نمایشگاه گفت: پوسترهای تخصصی حوزه های عمکردی هشت گانه با اشاره به مفاهیم متعدد در حوزه سایبری، پرتوی، شیمیایی، زیستی و حوزه های دیگر پدافندی طراحی و آماده نصب در نمایشگاه می باشد.

نشست مدیرکل پدافند غیرعامل با اساتید مرکز جهاد دانشگاهی

در خلال این نشست، تفاهمی در خصوص انجام افکارسنجی با موضوع میزان آشنایی عموم مردم و مسئولین با مفاهیم پدافند غیرعامل و جایگاه آن در زندگی این عزیزان منعقد شد.

همچنین در ادامه این جلسه تفاهم نامه دیگری در خصوص شناسایی تهدیدات مناطق ثقل استانکه شامل مناطق حیاتی، حساس، مهم، قابل حفاظت و ویژهمی باشد، منعقد گردید و مقرر شد که این دو تفاهم نامه در اسرع وقت با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل و مرکز جهاد دانشگاهی استان همدان صورت پذیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر