۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۳۰۹۱۶
آخرین اخبار از زلزله غرب کشور؛
هیاتی ویژه به سرپرستی حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر از سوی مقام معظم رهبری برای بازدید از مناطق زلزله زده امروز(سه شنبه) وارد کرمانشاه شد.
به گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی نماینده رهبر انقلاب در جمعیت هلال احمر، به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و بررسی روند خدمت رسانی به زلزله زدگان در راس هیاتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به کرمانشاه رفته تا از نزدیک روند ارائه خدمات و فعالیت های امدادی را ارزیابی کند.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری همچنین در جمع مصیبت دیدگان و زلزله زدگان حاضر خواهد شد تا با بازدید از مناطق خسارت دیده، به بررسی وضعیت موجود و مشکلات آنها بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی نماینده مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و تعدادی از مسئولان جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی را در این سفر همراهی می کنند.

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند. 

این زلزله در استان کرمانشاه حوالی «ازگله» در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.

شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.

براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از پزشکی قانونی کشور تاکنون برای 423 نفر از جان باختگان این حادثه جواز دفن صادر شده است. 

بر اساس آمار ارائه شده تا این لحظه، شمار افرادی که برای آنها جواز دفن از سوی پزشکی قانونی صادرشده، در سرپل ذهاب 316 نفر، اسلام آباد غرب 22 نفر، کرند 14نفر، قصر شیرین 28نفر، جوانرود 3 نفر و ثلاث 15 نفر بوده است. 

پس لرزه ها هنوز ادامه دارد.
اکنون مسئولان برای بررسی وضعیت و برنامه ریزی در مناطق زلزله زده حضور دارند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر