۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۳۰۸۴۰
همدان؛
ساعت 10 صبح روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه در محل سالن اجتماعات مدیریت بحران شهرداری واقع در باباطاهر با حضور مهندس صوفی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان، کارشناسان این اداره کل و رابطین پدافند غیرعامل فرمانداری ها و کارگروه های یازده گانه پدافندی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در ابتدای  مهندس صوفی مدیرکل پدافند غیرعامل ضمن خیرمقدم و تسلیت ایام اربعین اشاره ای به نکات پدافندی داشت و افزود: به حمدلله کارهای خوبی در سطح استان و شهرستان ها در حوزه پدافند غیرعامل انجام شده و طبیعتاً کار اصلی صورت گرفته ولی امیدواریم با ارائه گزارشات در قالب و چارچوب خواسته شده و ارائه آن به سازمان نتیجه این فعالیت ها گزارش و از جایگاه استان در سطح کشور دفاع نماییم.

جلسه توجیهی نگارش گزارش هفته پدافند غیرعامل برگزار شد

سپس سرکار خانم مرشدلو، رئیس گروه طرح و اجرا ضمن خیرمقدم و تشکر از شهرداری و رابطین پدافندی از آن ها خواست تا با برنامه ریزی مدون فعالیت های انجام شده در هفته پدافند را استمرار بخشیده و در طول سال نیز با همین قدرت و توان اجرا نمایند.

در ادامه دکتر میرزایی ضمن تسلیت ایام اربعین، به تشریح نحوه نگارش گزارش هفته پدافند پرداخت و گفت: من از شما رابطین عزیز تقاضا دارم گزارشات خود را در قالب فایل word و pdf و به صورت مجلد در هفته پیش رو تحویل اداره کل پدافند غیرعامل نمایید.

در پایان نیز رابطین به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر