۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۰۷۶۷
در شورای اداری گرمسار مطرح شد؛
مسئولان شهرستانی و استانی در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار درخصوص پدافند غیرعامل گزارشاتی را ارائه دادند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، جلسه شورای اداری گرمسار با رویکرد پدافند غیرعامل پدافند با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس، فرماندار و مدیرکل پدافند غیرعامل استان در محل سالن اجتماعات امام علی (ع) فرمانداری گرمسار برگزار شد.

مهاجرت معکوس در روستاهای گرمسار

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس در این جلسه با اشاره به اینکه نگاه اصلی مجلس در حوزه پدافند غیرعامل توجه به حوزه امکاناتی در روستاها است، گفت: این یکی از ارکان تاثیرگذار در افزایش رضایت مندی مردمی است.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس در ادامه افزود: نباید امکانات رفاهی از بدنه مردمی فاصله گیرد و با افزایش امکانات باید شیوه های زندگی مردم را حتی در روستاها توسعه داد.

وی با بیان اینکه بیش از 95 روستاهای گرمسار ازنعمت گاز بهره مند هستند، اظهار کرد: تا پایان سال جاری نیز به دنبال جشن گاز دار نمودن تمامی روستاهای بخش مرکز ی و ایوان کی گرمسار هستیم.

کاتب ادامه داد: دشمنان می خواهند بذر نا امیدی را در جامعه اشاعه دهند چراکه این بذر تمام مبانی مقدس انقلاب اسلامی ایران را لطمه وارد می کند و در این بخش نوجوانان و جوانان را هدف گرفته اند.

پدافند غیرعامل به فرهنگ عمومی تبدیل شود

داریوش طاهری فرماندار گرمسار در ادامه این جلسه به نقش تاثیرگذار پدافند غیرعامل اشاره و اظهار کرد: نباید پدافند غیرعامل را به حالت تئوری تبدیل کنیم و باید در عمل این فرهنگ عمومی در زندگی مردم به کار بسته شود چراکه دشمنان هر روز توطئه های خود با علوم روز برای ملت و کشور ایران اسلامی تجهیز می کنند.

فرماندرا گرمسار در ادامه گفت: تقارن اربعین حسینی با یوم الله 13 آبان و روز استکبار ستیزی یک معنای واقعی دارد که این دو حضور در کنار گسترش و عظمت اش خاری بر چشمان دشمنان اسلام ناب محمدی و مقابله با دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به رهبری آمریکا و اسرائیل است.

طاهری تصریح کرد: مسئولان دستگاههای اجرایی همگام با دانش آموزان و دانشجویان با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح گرمسار ثبت کنند.

تهدیدات دشمنان از حالت سخت خارج شده است

ایرج کار خایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان نیز در این جلسه گفت: بیش از 300 عنوان برنامه در هفته پدافند غیرعامل در استان با همکاری ستاد های شهرستانی و ادارات در سطح استان با موفقیت کامل برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان در ادامه به نقش مهم پدافند غیرعامل با توجه به رشد تکنولوژی و فناوری اشاره کرد و افزود: نباید پدافند غیرعامل را به جلسات ببینیم بلکه باید در عمل وارد میدان شویم و خود را آماده مقابله کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر