۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۰۷۶۶
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در رزمایش قطع برق ادارات:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در رزمایش قطع برق ادارات و ارزیابي آماده به کارگيري مولّدهاي برق اضطراري که در شرکت توزيع برق استان سمنان برگزار شد ، حضور يافته و در جريان روند اين برنامه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در رزمایش قطع برق ادارات و ارزیابي آماده به کارگيري مولّدهاي برق اضطراري که در شرکت توزيع برق استان سمنان برگزار شد ، حضور يافته و در جريان روند اين برنامه قرار گرفت.


ایرج کارخائی در این رزمایش گفت: رزمایش قطع برق ادارات و ارزيابي آنها در زمينه استفاده از مولّد برق اضطراري ، دقيقاً در راستاي اهداف پدافند غيرعامل است.


وی افزود: پدافند غیرعامل یعنی این که تمهيداتي بينديشيم و راه کارهائي  ارائه دهيم که در شرايط خطر و بحران بتوانيم به صورت مستمر به مردم خدمات دهي نموده و وقفه اي در آن ايجاد نشود.


وی اظهار داشت : در سطح استان بیش از ۱۰۰ دستگاه اجرائی و مراکز مهم، به مولّد برق اضطراری مجهز هستند و پیگير هستيم تا تمامي دستگاه ها به اين سيستم تجهيزشوند.


وی با عنوان این که پدافند غیرعامل یعنی اين که چنانچه در شرايط خاص، مراکز ما دچار قطعي برق شدند، بتوانند با تمهيدات به عمل آمده ، مولّدهاي موجود را سريع وارد مدار نمايند تصريح کرد: برق زير ساخت بسيار مهمي است و قطع برق باعث ايجاد اختلال در ديگر حوزه ها مي گردد و با آمادگي لازم و بهره گيري به موقع از ديزل ژنراتور اضطراري، مي تواند در ارائه  خدمات خللي ايجاد نگردد.


وی ضمن تشکر از شرکت توزیع برق استان در اجرای شایسته این رزمايش يادآور شد : با تلاش متخصصين و کارشناسان اين شرکت، برنامه ارزشمندي همچون سال هاي گذشته به انجام رسيد و عملياتي کردن اين گونه رزمايش ها، در آمادگي دستگاه ها براي مواقع بحراني بسيار ارزشمند و تاثيرگذار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر