۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۳۰۷۵۴
همدان؛
یکشنبه هفتم آبانماه در محل سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد، کارگاه آموزشی پدافند سایبری با حضور مهندس صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان و مهندس علیرضا جعفرپور، کارشناس سایبری و مسئول روابط عمومی این اداره کل با همت جناب آقای سجادی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد و جناب آقای جمور رابط پدافند غیرعامل فرمانداری این شهرستان با جامعه هدف تأثیرگزار آموزش و پرورش یعنی مدیران، معاونین، معلمانو مربیان آموزشی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران، سجادی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد ضمن خیر مقدم به تمامی حضار، گفت: از حضور جناب آقای صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان که در ایامی نه چندان دور حسن همجواری و همکاری در آموزش و پرورش را با ایشان داشتم و همه شما عزیزان شاهد خدمات بی شائبه ی این مرد پرتلاش و خدوم بودید، و همچنین از حضور مهندس جعفرپور، کارشناس سایبری و مدرس این کارگاه آموزشی نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

سجادی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل گفت: بنده آمادگی لازم را برای برگزاری جلسات مشابه، در سطح مدارس برای دانش آموزان و همچنین معلمان و مربیان دارم.

در بخش بعدی صوفی، مدیرکل پدافند غیرعامل همدان ضمن تشکر از سجادی به تشریح مفهوم پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: مهمترین هدف ما در پدافند غیرعامل آشنایی بیشتر مردم با مفاهیم پدافندی و استفاده از آن در زندگی است.

پدافند غیرعامل را جدی بگیرید

وی با بیان اینکه آموزش نقطه ی کلیدی و موضوع اصلی در جهت تحقق این هدف است، خاطرنشان کرد: این امر به دست شما معلمان و مربیان صورت می گیرد و من از این فرصت استفاده می کنم و می گویم این شما هستید که آینده ی این کشور را با تربیت نسلی آگاه، بصیر و فرزانه می سازید، پس از شما می خواهم با حضور در این جلسات و فراگیری مطالب عنوان شده، این مسائل را به دانش آموزان منتقل کرد.

در ادامه این جلسکارشناس سایبری و مدرس کارگاه آموزشی، مهندس جعفرپور به مدت یک ساعت و سی دقیقه به تشریح مباحث پدافند سایبری پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر