۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۳۰۷۲۳
مازندران؛
همزمان با ششمین روز گرامیداشت هفته پدافندغیرعامل با شعار استحکام بخشی و صیانت از زیرساخت های کشور ، در روز پنجشنبه یازدهم آبانماه همایش تجلیل از فعالان عرصه پدافندغیرعامل استان با حضور فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی استان و دبیران کارگروه ها و کمیته های استان و با سخنرانی آقای یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین رئیس شورای پدافندغیرعامل و آقای نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، آقای یونسی در این همایش با اشاره به جنگ نرم و فرهنگی و پدیده های نوظهور دشمنان علیه کشور ایران اسلامی بر فرهنگ سازی و آگاه سازی آحاد جامعه به مقوله پدافندغیرعامل تاکید کردند و خواستار همکاری همه جانبه کلی دستگاه های اجرایی استان در جهت آمادگی دفاعی در حوزه های مختلف زیر بنایی و کالبدی و زیستی شدند.

در ابتدای این جلسه مدیرکل پدافندغیرعامل استان ضمن ارائه گزارش عملکرد 4 ساله اداره کل پدافندغیرعامل در دولت تدبیر و امید، از مدیران دستگاه های اجرایی استان، فرمانداران و دبیران مربوطه که نسبت به موضوعات پدافندغیرعامل اهمیت می دهند قدر دانی نمودند.

برگزاری همایش تجلیل از فعالان عرصه پدافندغیرعامل استان مازندران

ایشان گفتند در حوزه پدافندغیرعامل عزیزان رزمنده و شهدای 8 سال دفاع مقدس با ایثار و نثار جان خودشان بخوبی از این کشور دفاع همه جانبه نمودند و در مقابل بیگانگان ایستادگی کردند اما امروز همه ما باید در دفاع غیر عامل با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند در حوزه پدافندغیرعامل اقدام های موثر با کار بسیجی صورت گیرد بایستی در دفاع از کشور و منافع ملی و زیرساخت های کشور گام های موثر برداریم.

در پایان از تعدادی از روسای کارگروه های تخصصی، مدیران دستگاه ها و دبیران کمیته های برتر و فرمانداران با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر