۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۳۰۷۲۱
در چهاردهمین همایش ملی پدافند غیرعامل که صبح دوشنبه هفته گذشته در سالن همایش های صدا و سیما با حضور وزیر کشور، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، مدیران کل پدافند غیرعامل سراسر کشور و صاحب نظران و اندیشمندان لشکری و کشوری برگزار شد، از علی محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل استان چهارمحال و بختیاری با اهدا لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در چهاردهمین همایش ملی پدافند غیرعامل که صبح دوشنبه هفته گذشت در سالن همایش های صدا و سیما با حضور وزیر کشور، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، مدیران کل پدافند غیرعامل سراسر کشور و صاحب نظران و اندیشمندان لشکری و کشوری برگزار شد، از علی محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل استان چهارمحال و بختیاری با اهدا لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.

انتخاب مدیر کل پدافند غیر عامل استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدیر نمونه کشوری در حوزه پدافند غیر عامل

مدیر کل پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری برگزاری دوره ها و رزمایشهای متعدد در حوزه های سایبری، زیستی، فنی، اصول و مبانی پدافند غیرعامل و سازه های امن برای دستگاههای اجرایی را از جمله اقدامات این اداره کل در مدت یادشده در استان ذکر کرد. در پایان اظهار نمودند از اقدامات شاخص دیگر این استان تشکیل سه قرارگاه زیستی، سایبری و کالبدی در حوزه پدافند غیر عامل می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر