۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۰۷۲۰
همزمان با پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل، رزمایش قطع برق مراکز حساس استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین شرکت توزیع نیروی برق، مدیر کل پدافند غیر عامل استان و مدیر کل مدیریت بحران استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، همزمان با پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل، رزمایش قطع برق مراکز حساس  استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین شرکت توزیع نیروی برق، مدیر کل پدافند غیر عامل استان و مدیر کل مدیریت بحران استان برگزار شد.

در این رزمایش که به مناسبت هفته بزرگداشت پدافند غیر عامل و به صورت هماهنگ و سراسری با کل کشور صورت گرفت، انرژی برق 19 مرکز حساس استان چهارمحال و بختیاری همزمان در ساعت 9 صبح چهارشنبه دهم آبان قطع گردید و عملکرد دیزل ژنراتورهای برق اضطراری این مراکز مورد ارزیابی قرار گرفت.

علی محمدی مدیر کل پدافند غیر عامل استان نیز باحضور در شرکت توزیع نیروی برق استان، ضمن تقدیر و تشکر از کارگروه تخصصی انرژی و آب و بالاخص شرکت توزیع برق استان به عنوان مجری رزمایش، به جهت سنجش عملکرد در زمان بحران، برگزاری این رزمایش ها را لازم و ضروری دانست.

مهندس فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز اظهار داشت که از ابتدای سال جاری برنامه تست و بررسی دیزل ژنراتورهای برق اضطراری مراکز مهم و حساس استان در دستور کار قرار گرفته است و تا کنون 55 مرکز مهم و حساس  مورد بررسی قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر