۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۳۰۷۰۵
در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با حضور آقای بوالحسنی نماینده سازمان پدافند غیرعامل کشور و مهندس تقی پور، مدیرکل صنایع سازمان پدافند غیرعامل کشور مانور قطع سراسری برق در شرکت توزیع نیروی برق خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، همزمان با سایر استان های کشور مانور قطع سراسری مراکز حساس و مهم استان لرستان برگزار گردید، در این مانور، برق مراکز از پیش تعیین شده در جلسات هماهنگی، قطع و میزان آماده به کاری آنها برحسب زمان به مدار آمدن دیزل ژنراتور ها مورد بررسی قرار گرفت که جزئیات این مانور طی گزارشی به مراجع ذیصلاح قرار خواهد گرفت.

مانور قطع سراسری برق در شرکت توزیع نیروی برق خرم آباد

سیف مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان آمادگی مقابله با شرایط سخت و بحرانی را ضروری دانسته و افزود: در حوزه پدافند غیرعامل اهمیت برق به مراتب نقش خود را بر روند اقتصاد و جامعه تثبیت کرده است. وی با بیان اینکه شناسایی نقاط حساس و اهمیت آنها برای شهروندان و تجهیز این مراکز به تاسیسات دیزلی برای مواقع اضطراری امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد، افزود: تمامی دستگاه های اجرایی برای ادامه فعالیت خود و جبران بخشی از برق مصرفی خانوارها در مواقع بحران، لازم است مبادرت به خرید و تجهیز دیزل ژنراتور ها و انجام تست آنها به صورت دوره ای نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر