۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۳۰۶۹۹
باهدف سنجش آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان
مانور امداد و نجات کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری با هدف سنجش آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان در زمان بروز حوادث صبح امروز در سنندج برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایدرای ملی، مانور امداد و نجات کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری با هدف سنجش آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان در زمان بروز حوادث صبح امروز در سنندج برگزار شد.

مدیر پدافند غیرعامل شهرداری سنندج اظهار داشت: در هفته پدافند غیرعامل مانورهای مختلفی با هدف میزان سنجش عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان و امداد‌رسان برگزار شده است.

وی با اشاره به فرآیند برگزاری این مانور خاطرنشان کرد: در این مانور آتش‌سوزی در یکی از پناهگاه‌های شهری واقع در خیابان پاسداران اجرا شد.اسعد فرهادی بیان کرد: ارتقاء آمادگی و تقویت هماهنگی میان تمامی دستگاه‌ها بخصوص دستگاه‌های امدادرسان در زمان بروز حوادث از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این مانورها در هفته پدافند غیرعامل است

مانور امداد و نجات کارگروه‌ پشتیبانی و خدمات شهری در سنندج برگزار شد.

فرهادی گفت: این مانور بدون هماهنگی با دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان اجرا شد و طی تماسی با 110 و آتش‌نشانی بلافاصله عوامل فوریت‌های پزشکی، اتفاقات‌‌ برق، اتفاقات آب، اتفاقات گاز،هلال‌احمر ،نیروی انتظامی ، تیم‌چک و خنثی نیروی انتظامی و نماینده فرمانداری در محل حادثه حضور پیدا کردند و فعالیت‌های آنها توسط نمایندگان اداره‌کل پدافند غیرعامل استان به ثبت رسید.

وی افزود: در این مانور عملیات تخلیه دود بوسیله دستگاه‌های تهویه انجام شد سپس عملیات اطفاء حریق و بعد از آن هم نجات اشخاص در این پناهگاه اجرا شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر