۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۳۰۶۷۳
پيام ”سیدمحمد میرمحمدی” استاندار یزد و رییس شورای پدافند غیرعامل استان:
”سیدمحمد میرمحمدی” استاندار یزد و رییس شورای پدافند غیرعامل استان به مناسبت هشتم آبان ماه روز ملی پدافند غیرعامل و هفته نکوداشت پدافند غیرعامل پیامی صادر و از فعالیت های انجام شده در این حوزه در استان تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار پايداري ملي به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امنیت بستر اصلی توسعه کشور و پدافند غیرعامل یکی از مولفه های اصلی امنیت در جامعه است.
روز هشتم آبان ماه در تقویم رسمی کشور به دلیل اهمیت آن به عنوان روز ملی پدافند غیرعامل نام گذاری شده است و هر ساله هفته ای به این مناسبت برای اجرای برنامه های پدافند غیرعامل اختصاص می یابد.

در روز ملی پدافند غیرعامل و بزرگداشت هفته آن، این احساس نیاز وجود دارد که با تبیین، تبلیغ و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل نسبت به نهادینه شدن آن در سطح جامعه اقدام و نخبگان و دانشگاهیان نیز در این امر ایفای نقش نمایند و همان طور که مردم در دفاع نظامی و در اوج آن دفاع مقدس هشت ساله بهترین مشارکت و عملکرد را داشتند در موضوع پدافند غیرعامل نیز زمینه مشارکت آحاد جامعه را فراهم کنیم تا ابعاد مختلف این راهبرد اساسی به کار گرفته شود.

پدافند غیرعامل یکی از مولفه های اصلی امنیت در جامعه است

اینجانب ضمن تکریم و ارج نهادن به همه تلاشها و اقدامات انجام شده از سوی ادارات و نهادهای مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل استان و روسای کارگروه ها، قرارگاه ها و کمیته ها از همکاران اداره کل پدافند غیرعامل استانداری نیز تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم  اقدامات خوبی که تاکنون در حوزه پدافند غیرعامل به ویژه در دولت تدبیر و امید در جهت پیشگیری و کاهش آسیب پذیری و ارتقای پایداری ملی صورت گرفته است، تداوم و توسعه یابد و شاهد پیشرفت ایران اسلامی در بستر امنیت پایدار باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر