۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۳۰۶۶۹
یزد؛
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در ديدار با اعضاي شواري پدافند غيرعامل استان و كار گروه هاي يازده گانه بر محتوا سازي فضاهاي مجازي و شبكه هاي اينترنتي به منظور جلوگيري از نفوذ دشمن به اعتقادات و فرهنگ مردم تاكيد كرد.
به گزارش خبرنگار پايداري ملي، به نقل از روابط عمومي استانداري يزد، «آيت الله محمدرضا ناصري» در ديدار با اعضاي شوراي پدافند غيرعامل استان و كارگروه هاي يازده گانه به مناسبت آغاز هفته نكوداشت پدافند غيرعامل ضمن تقدير از فعاليت هاي خوبي كه در اداره كل پدافند غيرعامل استانداري يزد انجام شده است، گفت: آموزش به مردم در اين حوزه از اهميت بسيار بالايي برخوردار و لازم است مردم را نسبت به نفوذ دشمنان و تهديدات آنها آشناتر كنيم.

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به نفوذ فرهنگي دشمن بر محتواسازي فضاهاي مجازي و شبكه هاي اينترنتي به منظور جلوگيري از اين نفوذ به اعتقادات، باورها و فرهنگ مردم تاكيد كرد.

ضرورت محتوا سازي فضاهاي مجازي براي جلوگيري از نفوذ فرهنگي دشمن

آيت الله ناصري ادامه داد: بايد مردم و مسئولان در رابطه با حوادث احتمالي و توطئه هاي دشمنان آمادگي كامل داشته باشند.

امام جمعه يزد مسئله سامان دهي اتباع بيگانه در استان را مناسب ندانست و خاطر نشان كرد: ما نمي گوئيم اتباع بيگانه در يزد نباشند ولي بايد برنامه مناسبي در ارتباط با ساماندهي آنها داشته باشيم و زمينه كاهش آسيب هاي ناشي از حضور آنها فراهم شود.

گفتني است در ابتداي اين نشست «محمدصادق طهماسبي» مديركل پدافند غيرعامل استانداري و دبير شوراي پدافند غيرعامل استان توضيحاتي درباره فعاليت هاي انجام شده در اين حوزه و تشكيل قرارگاه دفاع فرهنگي در آينده اي نزديك خبر داد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر