۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۳۰۶۶۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در دیدار اعضای شورای پدافند غیرعامل استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تاکید کرد: در پدافند غیرعامل استان بر روی مباحث فرهنگی و آموزشی به ویژه آگاهی بخشی به مردم در دو سه سال اخیر سرمایه گذاری ویژه ای شده است.
به گزارش پايداري ملي به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" در نشست اعضای شورای پدافند غیرعامل و روسای کمیته های یازده گانه پدافند غیرعامل استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دفتر ایشان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حوزه پدافند غیرعامل گفت: به دلایل مختلف و ازجمله تهدیدهایی که از جانب دشمنان نظام وجود دارد، ضرورت توجه به پدافند غیرعامل در کشور بیش از گذشته جلوه گر شده است.
جانشین شورای پدافند غیرعامل استان ادامه داد: بر همین اساس با توجه ویژه ریاست محترم جمهور برنامه های خوبی در راستای تبیین و توجیه حوزه پدافند غیرعامل در سطح دستگاه های دولتی، نهادهای غیردولتی و آموزش عمومی دنبال شده است.
طالبی تاکید کرد: در اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و شورای پدافند غیرعامل استان بر روی مباحث فرهنگی و آموزشی به ویژه آگاهی بخشی به مردم در دو سه سال اخیر سرمایه گذاری ویژه ای شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به آغاز هفته پدافند غیرعامل از امروز ششم آبان تا دوازدهم آبان ماه اشاره کرد و گفت: این یک هفته ظرفیت های خوبی را برای عمومی کردن موضوع پدافند غیرعامل و آگاهی بخشیدن به جامعه در این رابطه فراهم می کند.
گفتنی است در ادامه این نشست مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان توضیحاتی درباره فعالیت های انجام شده در این حوزه و تشکیل قرارگاه دفاع فرهنگی در آینده ای نزدیک بیان کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر