۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۳۰۶۶۵
حیدری ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه، به گفتگو با دبیران و بررسی عملکرد کارگروه ها پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در بازدید از غرفه کارگروه آب دکتر یاسی پور توضیحاتی را در خصوص دستگاه آبساز و عملکرد دستگاه ارائه کردند، ایشان در غرفه امداد ونجات ضمن بازدید از دستگاه زنده یاب به لزوم عملکرد سریع گروه امداد اشاره  کردند و افزودند به حداقل رساندن زمان اعزام تیم عملیاتی نقش بسیار مهمی در کاهش خسارات جانی و مالی دارد.

سردار حیدری معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافندغیرعامل کشور از چهارمین نمایشگاه دستاوردهای کارگروه های دوازده گانه استان هرمزگان بازدید کرد.

در ادامه درغرفه بهداشت، سلامت و بیولوژیک ،آذرپیکان دبیر کارگروه توضیحاتی را درخصوص اقلام بهداشتی و دارویی غیرمجاز و قاچاق و نحوه اطمینان از سلامت اقلام غذایی و بهداشتی بیان کرد.سردار حیدری در غرفه کارگروه راه و شهرسازی نکاتی را در لزوم اجرای طرح جامع پدافندغیرعامل در شهرسازی و پیش بینی و ساخت مسیرها و تونل های جایگزین برای مواقع بحران وشرایط اضطراری بیان کرد.

در پایان وی ضمن بازدید از تمامی غرفه ها عملکرد کارگروه ها و دستگاه های اجرایی رامثبت ارزیابی کرد و از برگزاری یک دوره آموزشی  ویژه دبیران آمادگی دفاعی  آموزش و پرورش در استان هرمزگان خبرداد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر